|
کدخبر: 122246

آخرین آمار کرونا در ایران (۹۹/۰۶/۲۳)

بر اساس اعلام کمیته اپیدومیولوژی کرونا در وزارت بهداشت در هفته منتهی به ۲۱ شهریورماه، در روند کشوری این بیماری، موارد ابتلا و مرگ نسبتاً بالا است و روند صعودی یا شروع پیک در ۱۲ استان کشور مشاهده شده است.

جامعه آخرین آمار کرونا در ایران (۹۹/۰۶/۲۳)

شمار مبتلایان به کروناویروس جدید در جهان تاکنون به ۲۸ میلیون و ۹۴۳ هزار و ۵۲۸ نفر رسیده و مرگ ۹۲۴ هزار و ۵۷۵ نفر نیز در اثر این بیماری تأیید شده است. بنابر تازه‌ترین آمارها همچنین ۲۰ میلیون و ۸۱۱ هزار و ۳۱۲ نفر از مبتلایان به کووید-۱۹ تاکنون بهبود یافته‌اند.

در ایران نیز تا روز گذشته ۲۲ شهریور ماه، مجموع بیماران کووید۱۹ به ۳۹۹ هزار و ۹۴۰ نفر رسید و متاسفانه ۲۳ هزار و ۲۹ نفر نیز جان باخته‌اند. همچنین خوشبختانه تا کنون ۳۴۴ هزار و ۵۱۶ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستان‌ها ترخیص شده‌اند.

روند افزایش آمار مبتلایان به بیماری کووید-۱۹ که تاکنون در ۲۱۳ کشور و منطقه در جهان شیوع یافته، ادامه دارد و این بیماری همچنان در دنیا قربانی می‌گیرد.

گزارش کمیته اپیدمیولوژی کرونا وزارت بهداشت درباره وضعیت این بیماری در کشور طی هفته منتهی به ۲۱ شهریور ماه در پایگاه اطلاع رسانی وزارت بهداشت منتشر شد.

بر اساس این گزارش، در محاسبات روند، در این گزارش و گزارشات آتی، تعداد موارد جدید روزانه مبتلای بستری و سرپایی وارد آنالیز می‌شود. همچنین دسته‌بندی استان‌ها بر اساس میزان بروز در آخرین هفته انجام گرفته و نمودار بر اساس تغییرات موارد ابتلا و مرگ در آخرین هفته نسبت به هفته قبل خواهد بود. برای ارزیابی روند گسترش بیماری کووید- ۱۹ در هفته اخیر، در استان‌های مختلف کشور از تحلیل روند تغییرات اتفاق افتاده برای موارد ابتلا و مرگ گزارش شده روزانه استفاده شد.

 

 

منبع: ايسنا

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها