|
کدخبر: 183242

این ۱۰ سهم بورسی را فراموش نکنید

در هفته اخیر نماد لطیف (شرکت محصولات کاغذی لطیف) با بازدهی ۲۸ درصدی سودآور ترین سهم بازار بود.

در هفته اخیر شاخص کل بورس پایتخت در تمام روزها صعودی بود و در پایان هفته شاخص کل ۴۳ هزار و ۸۶۱ واحد بالا‌‌تر از هفته قبل ایستاد و در نیمه کانال ۱.۲ میلیونی قرار گرفت. شاخص کل هم وزن نیز با رشد ۷ هزار و ۲۹۹ واحدی نسبت به آخرین روز معاملاتی هفته قبل، در محدوده ۳۸۴ هزار و ۱۸۱ واحدی قرار گرفت.

بازدهی بورس

شاخص کل در آخرین روز هفته ۸ هزار و ۴۰۵ واحد رشد کرد و به رقم یک میلیون و ۲۵۶ هزار واحد رسید و نسبت به آخرین روز معاملاتی هفته قبل ۴۳ هزار و ۸۶۱ واحد بالا‌تر ایستاد تا بازدهی هفته شاخص بورس مثبت ۳.۶ درصد شود.

سهم‌های سود آور

در هفته اخیر نماد لطیف (شرکت محصولات کاغذی لطیف) با بازدهی ۲۸ درصدی بیشترین رشد قیمت را ثبت کرد و پس از آن نمادهای اخابر (مخابرات ایران) و دلقما (دارویی لقمان) بیشترین بازدهی را داشتند.

والبر، بورس، کدما، زگلدشت، دکوثر، دبالک و فکمند دیگر نمادهای بازار سهام بودند که بیشترین بازدهی را داشتند.

هفته سبز صنعت دارو

نکته جالب توجه اینکه در میان ۱۰ نماد پربازده ۳ نماد دارویی دیده می‌شود. در روز چهارشنبه ارزش معاملات صنعت «مواد و محصولات دارویی» با ۲۴.۸۸ درصد افزایش به ۶۰۴ میلیارد تومان در بورس و فرابورس رسید. در حال حاضر ارزش بازاری این صنعت در بورس ۱۲۸ هزار میلیارد تومان و در فرابورس ۸۸ هزار میلیارد تومان است.

سهام-پربازده

منبع: اقتصاد نیوز
  • Amir ارسالی در

    دوست من شما اگه از بورس چیزی میفهمیدی ای ن خبر رو نمیاوردی که باز کلی ادم رو باای ن نمادها که همه روی مقاومت هستند رو ترغی ب به فروش کنی. جای تاسفه

  • ناشناس ارسالی در

    اینقدر زجر کشیدم دیگه خوشم از دین و مذهب نمیاد اینقدر فقر وبیکاری ومجردی کشیدم دینش گردن تمام سران نظام وچپ وراست. انشالله حق 16000000ملیون ایرانی مجرد وبیکار را از تمام راست وچپ میگیره،ثروتمند ترین کشور دنیا از لحاظ معادن وانرژی وموقعیت جغرافیایی وسرمایه انسانی نخبه اما بدبخترین وفقیرترین وبیکارترین ومجردترین کشور دنیا هستیم،خداوند طالبان وافغانستان را از بین ببره که ما جوانان ایران را بیکار کردند،مسولان راست وچپ 6000000ملیون افغانی نجس وارد ایران کردندتا 6000000ملیون ایرانی تو این تحریم وتوروم بیکار بشند،سوغات افغانستان برای ایران بیکاری فقر وعتیاد وهروین وترور است،مسولان کثیف کاریابی افغانی تو ایران راه انداختند

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها