|
کدخبر: 134506

پیش‌بینی بورس برای فردا ۲۴ آبان

در دو روز آخر معاملات هفته گذشته روند عرضه و تقاضا در بازار سهام به تعادل رسید و در روز چهارشنبه شاخص کل بازار سهام صعودی شد، اما روند بازار سهام فردا چگونه خواهد بود؟

بورس پیش‌بینی بورس برای فردا ۲۴ آبان

روند بازار سهام به متغیرهایی مانند نرخ سود بانکی، نرخ دلار و سرمایه خارج شده از بازار بستگی دارد که نرخ سود و بانگی و افزایش نرخ دلار به سیاست‌های بانک مرکزی بستگی دارد. اما روند بازار سهام فردا چگونه خواهد بود؟

محمد خبری‌زادف کارشناس بازار سرمایه در رابطه با بازار فردا گفت: فردا احتمالا بازاز سهام مثبت است اما باید برای ادامه این فرآیند مثبت به عرضه و تقاضا در بازار سهام فردا دقت کرد.

این کارشناس با بیان اینکه درحال‌حاضر سیاست‌های بانک مرکزی بیشترین تاثیر بر بورس را دارد گفت: هنوز نرخ بهره بانکی و نرخ بهره بین بانکی تکان نخورده است و از طرفی باید دید سیاست بانک مرکزی در کنترل نرخ دلار چه خواهد بود.

این کارشناس در رابطه با حمایت از بازار سهام گفت: فعلا دوره اصلاح بازار سهام تمام نشده است و برخی می‌گویند ۲۰۰ هزار میلیارد از منابع صندوق توسعه به بازار سهام تزریق شده است که این عمل شاخص کل بازار سهام را به صورت مصنوعی مثبت می‌کند و کف‌سازی شاخص کل را به تعویق می‌اندازد.

 

منبع: تجارت نیوز
  • ناشناس ارسالی در

    مخل بازار بورس ایران سایت های سهامیاب و رهاورد هستند که حکم بازار ساز رو به نفع رانتخورها مدیریت می کنند باید تعطیل شوند وگرنه مردم مطمئن می شوند دارید از این د و سایت حمایت ویژه می کنید؟!

  • m ارسالی در

    اگر خدایی هست از او میخواهم نابودتان کن د
    لامذهب من شخصا سرمایه ام یعنی پس انداز حلال 20سال زحمتم 70 درصد در ضرره؟ ؟؟؟
    چرا از خدا نمی ترسید و حرف از کف سازی می زنید؟؟؟

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها