|
کدخبر: 212633

افت قیمت دلار و درهم در بازار / سکه چند شد؟

امروز ۸ مهر ۱۴۰۰ در آخرین ساعات معاملات قیمت دلار مرز حساس ۲۷ هزارو ۵۰۰ تومان را از دست داد و همراه با افت قیمت دلار، قیمت درهم کاهش یافت. قیمت سکه هم روی روی ۱۱ میلیون و ۸۷۰ هزار تومان ایستاد.

بانک و بیمه افت قیمت دلار و درهم در بازار / سکه چند شد؟

قیمت دلار عصر روز پنجشنبه هفته گذشته روی ۲۷ هزار و ۵۷۰ تومان قرار داشت، در شروع معاملات امروز شنبه ۸ آبان ۱۴۰۰ قیمت دلار مقداری عقب نشینی کرد و با ۱۰ تومان کاهش بر روی قیمت ۲۷ هزار و۵۶۰ تومان قرار گرفت. دلار در طول معاملات امروز باز هم کاهش را تجربه کرد. قیمت دلار در آخرین ساعات معاملات امروز مرز ۲۷ هزارو ۵۰۰ تومان را از دست داد و با ۹۰ تومان کاهش با قیمت ۲۷ هزار و ۴۸۰ تومان بسته شد.

مقاومت درهم در مرز ۷ هزار و ۵۰۰ تومان

امروز همراه با افت قیمت دلار، قیمت درهم کاهش یافت اما با مقاومت توانست مرز حساس ۷ هزار و ۵۰۰ تومان را حفظ کند. قیمت درهم در ابتدای معاملات ارزی امروز در مقایسه با روز پنجشنبه تغییر چندانی نکرد. قیمت درهم درآغاز معاملات امروز با ۷ هزار و ۵۱۰ تومان تومان خرید و فروش شد اما در روند معاملاتی بازار ارز امروز قیمت درهم از ۷ هزا رو ۵۱۰ تومان به ۷ هزارو ۵۰۰ تومان رسید.

قیمت سکه بالای ۱۱ میلیون و۸۰۰ هزار تومان ایستاد

قیمت سکه معاملات امروز را با افت ۳۵ تومانی نسبت به عصر پنج‌شنبه آغاز کرد و روی ۱۱ میلیون و ۸۳۰ هزار تومان قرار گرفت. قیمت سکه تا ۱۱ میلیون و ۸۱۵ هزار تومان پایین آمد، اما دوباره صعودی شد و در آخرین ساعات معاملات روی ۱۱ میلیون و ۸۷۰ هزار تومان ایستاد. اندازه حباب قیمتی سکه در شروع معاملات امروز نسبت به مقادیر متعارف هفته‌های گذشته کوچک بود. در نتیجه می‌توان گفت رشد قیمت دلار در نیمه دوم معاملات در جهتی اتفاق افتاد که اندازه حباب به مقادیر متعارف نزدیک شود.(اندازه حباب قیمتی سکه در آخرین ساعات معاملات امروز حدود ۲.۸ درصد بود)

حرکت خلاف جهت قیمت طلا ۱۸ عیار و اونس جهانی طلا

قیمت اونس طلا در معاملات روز جمعه تغییراتی منفی را به رساند و در نهایت روی ۱۷۸۳ دلار قرار گرفت. این فلز زرد رنگ امروز شنبه ۸ آبان ۱۴۰۰ اندکی رشد را تجربه کرد و در نهایت با ۱۷۸۴ دلار معامله شد.

در بازار داخلی ایران قیمت طلا ۱۸ عیار امروز بر خلاف پیشروی قیمت اونس طلا حرکت کرد. قیمت طلا در آخرین ساعات معاملات امروز ۲۰۰ تومان از ارزش خود را از دست داد و قیمت ۱۱ میلیون و ۱۷۱ هزار و ۴۰۰ تومان را برای خود ثبت کرد.

 

منبع: اقتصاد نیوز

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها