|
کدخبر: 96527

اختصاصی گسترش‌نیوز؛

عملکرد فولاد هرمزگان در فروردین ۹۹

فرزاد ارزانی مدیرعامل فولاد هرمزگان تحقق تولید ۱۴۶۰۱۰۶تن محصول اسلب در این شرکت را در سال ۹۸ تبریک و آن را نشان از شایستگی و توانایی فولاد هرمزگان در عرصه فولاد کشور و نتیجه همت و تلاش کلیه کارکنان عملیاتی و ستادی عنوان کرد.

گسترش‌نیوز: در این گزارش سعی شده تا عملکرد‌ها و فعالیت‌های فولاد هرمزگان در فرودین‌ماه سال ‌جاری را بیان کنیم با ماه همراه باشید:

۱ فروردین

پیام تبریک مهندس ارزانی مدیرعامل شرکت فولاد هرمزگان به مناسبت آغاز سال نو و عید نوروز

مهندس فرزاد ارزانی مدیرعامل شرکت فولاد هرمزگان طی پیامی آغاز سال نو و عید نوروز را به همکاران و خانواده‌های محترم، سهامدارن، تامین‌کنندگان و پیمانکاران شرکت تبریک گفت.

کمک ۵۰ میلیارد ریالی شرکت فولاد هرمزگان به دانشگاه علوم پزشکی استان هرمزگان

فرزادارزانی مدیرعامل شرکت فولاد هرمزگان ضمن اظهار تاسف از شیوع بیماری کرونا در کشور گفت: فولاد هرمزگان در لحظات سخت در کنار مردم استان است. وی ضمن تشکر و حمایت از اقدام‌های صورت گرفته درجلوگیری ازشیوع بیشتر کروناویروس دراستان هرمزگان، خاطرنشان کرد: فولاد هرمزگان در راستای مسئولیتهای اجتماعی وهمیاری بااستانداری هرمزگان و دانشگاه علوم پزشکی درجهت کنترل بهتر شیوع ویروس کرونا و بهبودی بیماران مبتلا به این بیماری مبلغ ۵۰ میلیارد ریال جهت خرید تجهیزات و وسایل مورد نیاز بیماران کروناویروس اختصاص داده است.

ارزانی همچنین به اقدامات پیشگیرانه فولاد هرمزگان در مقابله با شیوع ویروس کرونادر سطح شرکت اشاره کرد و‌گفت: افزایش آگاهی از طریق پورتال سازمانی، شبکه‌های اجتماعی و پخش پمفلت‌های آموزشی، تعطیلی رستورانها، ضدعفونی کردن و گندزدایی ناوگان حمل‌ونقل و ساختمان ها، تب سنجی از پرسنل هنگام ورود به شرکت، کاهش زمان حضور نیروهای ستاد، غیر فعال کردن اثر انگشت و الزام‌پرسنل در استفاده از کارت، لغو ماموریت ها، اعطای مرخصی به پرسنل دارای علائم سرماخوردگی، کاهش زمان حضور پرسنل و تعطیلی پرسنل ستادی از ۲۸ اسفند تا ۱۵ فروردین از جمله اقداماتی است که تا کنون انجام پذیرفته است

۲ فروردین

تحقق تولید ۱۴۶۰۱۰۶ تن محصول اسلب در شرکت فولاد هرمزگان در سال ۹۸

فرزاد ارزانی مدیرعامل فولاد هرمزگان تحقق تولید ۱۴۶۰۱۰۶تن محصول اسلب در این شرکت را در سال ۹۸ تبریک و آن را نشان از شایستگی و توانایی فولاد هرمزگان در عرصه فولاد کشور و نتیجه همت و تلاش کلیه کارکنان عملیاتی و ستادی عنوان کرد.

‎ارزانی در تشریح این موفقیت گفت: نمودار تولید اسلب در فولاد هرمزگان طی سه سال گذشته صعودی بوده به نحوی که در سال ۹۶ با برنامه‌ریزی دقیق، ترسیم نقشه استراتژی شرکت و هدف گذاری، تولید شرکت از ۱۱۴۱۱۴۷ تن در سال ۹۵ با رشدی ۲۳.۵ درصدی به ۱، ۴۰۸، ۲۴۴ تن تختال رسید. وی در ادامه گفت: سال ۹۷ با برنامه‌ریزی دقیق در راستای تحقق اهداف استراتژیک شرکت رکورد سالیانه تولید ۱، ۴۴۰، ۸۹۸ تن تختال به ثبت رسید که رشد ۲.۳ درصدی نسبت به سال ۹۶ را نشان می‌دهد.

‎ارزانی در ادامه این چنین گفت: سال ۹۸ اما شرایط بسیار پیچیده تر از گذشته بود. تحریم‌های امریکا مستقیما صنعت فولاد را نشانه گرفت.به لطف خداوند و نقشه راه قراردادن بیانات مقام معظم رهبری در خصوص حمایت از تولید ملی و رونق تولید و حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان و با تکیه بر توان داخل شرکت توانست بسیاری از نیازهای خود را تامین نماید و با تولید ۱، ۴۶۰، ۱۰۶ تن تختال در سال ۹۸ رشد ۱.۳ درصدی در تولید تختال را نسبت به سال ۹۷ رقم بزند.

‎. وی با اشاره به عملکرد بسیار مطلوب همه واحدهای ستادی و عملیاتی در سال ۹۸ گفت: در حوزه تناژ فروش نسبت به سال ۹۷، در بخش صادرات رشد ۴۰ درصدی و در مجموع فروش داخلی و صادراتی به رشد ۱۳ درصدی دست یافتیم.

رشد درامد فروش در سال ۹۸ نسبت به سال ۹۷ به میزان ۶۴ در صد افزایش داشته است.

۲۰ فروردین

تولید در فولاد هرمزگان علیرغم مشکلات کرونایی

سید اصغر مدنی معاون بهره‌برداری شرکت فولاد هرمزگان گفت: علیرغم مشکلات موجود و شیوع ویروس کرونا، تولید در فولاد هرمزگان به قوت قبل ادامه دارد.

مهندس مدنی با اشاره به نامگذاری سال ۹۹ از سوی مقام معظم رهبری به عنوان سال جهش تولید تصریح کرد: تاکید معظم له بر جهش تولید در سال ۹۹ وظیفه ما را دو چندان می‌کند.

معاون بهره‌برداری شرکت فولاد هرمزگان با اشاره به شرایط فعلی کشور و خطر ویروس کرونا گفت: ما در خط مقدم جبهه اقتصادی هستیم و و ظیفه داریم با تمام تلاش خدمت کنیم. البته سلامت پرسنل نیز برای ما اهمیت ویژه‌ای دارد و با دستور مدیرعامل محترم در جلسه کمیته پیشگیری از کرونا، اقداماتی در جهت جلوگیری از ابتلای پرسنل به ویروس کرونا مانند دورکاری کارکنان ستادی، ارائه پکیج‌های بهداشتی به کارکنان بخش تولید، ضد عفونی روزانه قسمتهای مختلف شرکت، تب سنجی و نظارت پزشک بر سلامت کارکنان انجام شد.

وی تصریح کرد در سال ۹۸توانستیم با رشد ۱.۳ درصدی در تولید تختال گام مهمی در تحقق رونق تولید برداریم و امیدواریم با لطف و عنایت خداوند متعال و تلاش همه همکاران در سال ۹۹ با توسعه بومی‌سازی و حمایت از تولیدات کیفی داخلی، بهینه‌سازی مصارف عمده، ارتقای زیرساخت‌های پشتیبانی فنی تولید بتوانیم به ارزش آفرینی برای مشتریان از طریق تولید اقتصادی، با کیفیت و پایدار محصول نهایی که تختال می‌باشد دست یابیم و در جهت تحقق شعار سال که همان جهش تولید است عمل نماییم.

۲۵ فروردین

پیام تبریک معاون منابع انسانی فولاد هرمزگان

کیکاوس ندایی، معاون منابع انسانی فولاد هرمزگان به مناسبت روز ملی منابع انسانی پیام تبریک صادر کرد. در بخشی از پیام آمده است: شرکت فولاد هرمزگان یکی از شرکت‌های پیشرو و مطرح در صنعت کشور می‌باشد که با قریب به ۴۰۰۰ نفر اشتغال مستقیم نقش قابل توجهی در رونق و بالندگی اقتصاد کشور دارد و بی‌شک این دستاوردها حاصل نمی‌گردید مگر با پشتکار، تعهد و زحمات شبانه روزی کارکنان خدوم و سختکوش این مجموعه.

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها