|
کدخبر: 67418

شریعتمداری: وجود کارآفرینان لازمه رشد و توسعه است

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی رشد و توسعه را منوط به حضور کارآفرینان و سرمایه گذاران اعلام و تاکید کرد: باید با دستی پاک از کارآفرینان و سرمایه گذاران حمایت کنیم.

گسترش نیوز: محمد شریعتمداری روز پنجشنبه در پایان جلسه اعضای شورای برنامه ریزی و توسعه استان همدان با بیان اینکه سخی بودن از بیت المال عین رذالت است، افزود: زمان افت ارزش پول ملی در کشور مالزی به سمت صرفه جویی روی آوردند و این در حالی است که ما می پنداریم همه آقازاده هستیم و تا می توانیم باید از بیت المال خرج کنیم.

shariatmadari1.jpg

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با تاکید بر اینکه سخاوت را باید در خانه و از جیب خود داشته باشیم نه از جیب دولت اظهار داشت: دولت بزرگتربن مصرف کننده کشور است و از این رو کارآمدی و بهره وری در بخش دولتی از مهمترین اقدامات است.

وی به سید سعید شاهرخی استاندار همدان تاکید کرد: باید دولت را بهره ور و این مهم را به عنوان مهمترین مساله در جلسات پیگیری کرد تا به رشد اقتصادی دست یابیم.

شریعتمداری با بیان اینکه باید شبکه های اجتماعی را برای کمک به دولت به کار گرفت، خواستار جلب و جذب شرکای اجتماعی شد.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی افزود: وحدت و همدلی در بین مسئولان کشور و در استان همدان موج می زند.

وی با بیان اینکه باید اعتماد مردم را نسبت به نظام و دستگاه های اجرایی جلب کرد، ادامه داد: همدان جزو استان های نمونه است و سرمایه اجتماعی خوبی در این دیار داریم.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی تاکید کرد: مهمترین عامل توسعه وجود انگیزه بین مردم است که توسعه پایدار با مشارکت مردم به وجود می آید.

وی با بیان اینکه فصل بهار نرخ بیکاری در استان همدان از ۸.۲ درصد به ۶.۲ درصد کاهش یافت افزود: این در حالی است که نرخ مشارکت اقتصادی افزایش یافته است و همین موضوع بیکاری را دامن میزند اما نرخ بیکاری کاهش داشته است.

منبع: ایرنا

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها