|
کدخبر: 325902

اختصاصی گسترش نیوز؛

قیمت عجیب میوه های استوایی / جک فروت ۴ میلیون فروخته می شود

در این گزارش به بررسی قیمت انواع میوه های استوایی پرداخته ایم.

اقتصاد قیمت عجیب میوه های استوایی / جک فروت ۴ میلیون فروخته می شود

ورود میوه های عجیب به بازار، سبب شگفتی بسیاری از افراد شده است و با ظاهر و طعم های جدیدی آشنا شده ایم. اصولا چیزی که از میوه در ذهن همه ما است، پرتقال و سیب و خیار و سایر میوه های نام آشنا است که همه آن ها را می شناسیم اما جدید میوه های استوایی جای خود را در میان مردم باز کرده اند و بیشترین فروش آن ها در بازار تجریش است. میوه هایی مانند دراگون فروت و موز قرمز و سایر نام های عجیب در بازار با قیمت های مختلف فروخته می شوند. در این گزارش قصد داریم شما را با نام و قیمت تعدادی از این میوه ها آشنا کنیم.

استوایی-میوه

یکی از این میوه های استوایی، منگوستین نام دارد که ظاهری بسیار عجیب دارد و به صورت تکی فروخته می شود. این میوه استوایی، خاصیت ضد سرطانی دارد و به تقویت سیستم ایمنی بدن کمک می کند. همچنین گفته می شود برای افرادی که بیماری دیابت دارند بسیار مفید است. این میوه جذاب استوایی، در بسیاری از پیج های فضای مجازی و همچنین در بازار تجریش با قیمت هر عدد ۵۰ هزار تومان فروخته می شود.

منگوستین-میوه

آواکادو را می توان یکی دیگر از میوه های جذاب استوایی دانست که نام آن برای تمام ما شناخته شده است. این میوه سبز رنگ برای سلامت قلب و تقویت بینایی بسیار موثر بوده و از پوکی استخوان پیشگیری می کند. همچنین برای سلامت روده مفید بوده و خاصیت ضد افسردگی دارد. در پیج های فضای مجازی، آواکادو با قیمت ۶۵ هزار تومان فروخته می شود.

آواکادو-میوه

یکی از این میوه های استوایی که بسیار عجیب به نظر می رسد، موز قرمز است. طبق گفته افرادی که این مدل موز را تهیه کرده اند، طعم آن از موز زرد شیرین تر است و البته باید گفت که قیمت چند برابری نسبت به موز زرد دارد. شاید جالب باشد بدانید که موز قرمز خواص بی نظیری دارد و می تواند فشار خون را کاهش دهد. همچنین سیستم ایمنی بدن را تقویت کرده و کمک بزرگی به ترک نیکوتین می کند. موز قرمز در بازار تجریش و همچنین در فروشگاه های فضای مجازی، کیلویی ۳۵۰ تا ۴۰۰ هزار تومان فروخته می شود. قیمت آن به دلیل وارداتی بودن و همچنین رنگ و خاصیت آن بسیار بالاست.

موز-قرمز

انبه یمن، یکی دیگر از میوه های جذاب وارداتی است که گفته می شود عطر و طعم آن با انبه پاکستان متفاوت است. انبه یک میوه کم کالری بوده و برای افرادی که ورزش می کنند می تواند تغذیه مناسبی باشد. همچنین گفته می شود که به سلامت قلب کمک کرده و برای پیشگیری از دیابت مفید است. انبه یمن با قیمت ۱۴۵ هزار تومان در بازار فروخته می شود.

انبه یمن

انبه-یمن

در جدول زیر می توانید قیمت سایر میوه های استوایی را مشاهده کنید.

 

میوه استوایی

قیمت

انبه سبز آفریقایی

۵۲۳،۰۰۰

دراگون فروت

۱۸۰،۰۰۰

جک فروت

۴،۰۰۰،۰۰۰

بلوبری

۲۱۵،۰۰۰

ردکارنت

۹۸،۰۰۰

 

جدول بالا نشان می دهد که جک فروت گران ترین قیمت را در میان میوه های استوایی دارد. سایز این میوه اندازه یک هندوانه بزرگ است.

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها