|
کدخبر: 322868

هزینه سفر/قیمت بلیت/هزینه هتل

هزینه سفر نوروزی به تفلیس +جدول قیمت

گرجستان، یکی از کشورهای محبوب برای سفرهای خارجی برای ایرانیان است. یکی از مزایای سفر به گرجستان برای شهروندان ایرانی این است که آنها برای ورود به این کشور نیازی به دریافت ویزا ندارند. این امر باعث شده که تعداد زیادی از گردشگران ایرانی به گرجستان سفر کنند و از جاذبه‌های گردشگری این کشور لذت ببرند.

اقتصاد هزینه سفر نوروزی به تفلیس +جدول قیمت

اگر قصد دارید که در این روزها و اوایل سال ۱۴۰۳ راهی گرجستان شوید، بهترین زمان را انتخاب کرده‌اید زیرا در بهار و پاییز زیباترین و خوش‌آب‌وهواترین حالت گرجستان را خواهید دید.

هزینه سفر به گرجستان چقدر می‌شود؟

گرجستان یکی از کشورهای ارزان‌قیمت برای سفر خارجی است؛ بنابراین از نظر اقتصادی گزینه خوبی را انتخاب کرده‌اید. در ادامه قیمت تور تفلیس را بررسی کرده‌ایم.

۴ شب اقامت در هتل Mika در یک اتاق دو تخته، ۱۰ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان خرج دارد. این در حالی است که برای رزرو اتاق یک تخته در این هتل باید ۱۲ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان بپردازید.

قیمت اقامت در هتل Hotel Astoria Tbilisi (چهار ستاره) در اتاق دو تخته، ۱۵ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان و در اتاق یک تخته ۲۳ میلیون و ۵۴۰ هزار تومان اعلام شده است.

اگر قصد اقامت در هتل ۵ ستاره را دارید، می‌توانید هتل Radisson Blu Iveria را انتخاب کنید. ۴ شب اقامت در این هتل در یک اتاق دو تخته، ۲۹ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان هزینه دارد. اگر انتخاب شما اتاق یک تخته است، باید ۴۹ میلیون تومان برای آن هزینه کنید.

هزینه اقامت در دیگر هتل‌ها را با جزییات در جدول زیر بخوانید؛

قیمت تور ۵ روزه تفلیس

 

هتل درجه ستاره دو تخته یک تخته کودک بدون تخت
Like Hotel Tbilis ۳ ستاره ۱۱,۲۰۰,۰۰۰ ۱۳,۱۰۰,۰۰۰ ۱۱,۲۰۰,۰۰۰
Atu ۴ ستاره ۱۱,۸۵۰,۰۰۰ ۱۴,۴۰۰,۰۰۰ ۱۱,۸۵۰,۰۰۰
Parma ۴ ستاره ۱۵,۰۰۰,۰۰۰ ۲۰,۸۰۰,۰۰۰ ۱۳,۱۰۰,۰۰۰
Hotel Astoria Tbilisi ۴ ستاره ۱۵,۷۰۰,۰۰۰ ۲۳,۵۴۰,۰۰۰ ۱۴,۴۰۰,۰۰۰
Ibis Stadium ۴ ستاره ۱۵,۷۰۰,۰۰۰ ۲۲,۱۰۰,۰۰۰ ۱۸,۳۵۰,۰۰۰
Holiday Inn ۵ ستاره ۲۰,۲۰۰,۰۰۰ ۳۱,۰۰۰,۰۰۰ ۱۹,۵۰۰,۰۰۰
Radisson Blu Iveria ۵ ستاره ۲۹,۱۰۰,۰۰۰ ۴۹,۰۰۰,۰۰۰ ۲۴,۷۰۰,۰۰۰

تور گرجستان در سال‌های گذشته همواره یکی از تورهای محبوب بین ایرانیان بوده است و بسیاری از علاقمندان به سفرهای خارجی حداقل یکبار به گرجستان سفر کرده‌اند. جذابیت این مقصد در کنار طبیعت زیبا و جاذبه‌های منحصر به فرد، به عواملی نظیر نزدیکی جغرافیایی به ایران، مسافت کوتاه و طول پرواز، آب و هوای خوب، هزینه کمتر نسبت به بسیاری از مقاصد خارجی و عدم نیاز به ویزا برمی‌گردد.

گرجستان کشوری است که در آغاز سنگ و صخره قرار دارد. قلعه‌های قرون وسطی، تپه‌های سبز و کوه‌های باشکوه، غارهای عجیب و غریب، سواحل سنگلاخی و سازه‌های بی‌نظیر، همه به این مقصد محبوب در همسایگی ایران جذابیتی بی‌نظیر می‌بخشند.در انتها قیمت هزینه سفر به تفلیس گرجستان در سه تایم مختلف و با هزینه های متفاوت بوصرت نمونه معرفی شده است.

تور-سفر-تفلیس
۳ شب
۱۰,۷۲۰,۰۰۰تومان
۵ شب ۱۲,۶۵۰,۰۰۰ تومان
۷شب ۱۲,۶۵۰,۰۰۰ تومان
منبع: طلا

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها