|
کدخبر: 316062

بازار ارزهای دیجیتال | صنعت کریپتو | قیمت چین لینک

پیش بینی تحلیلگران از قیمت چین لینک / قیمت به ۲۰ دلار می رسد؟

ارز دیجیتال Chainlink (LINK) شاهد یک رشد چشمگیر در ابتدای سال بود، و از قیمتی نزدیک به ۷ دلار به دو برابر افزایش یافت و به ۱۴ دلار رسید. با این وجود، فعالیت‌های خریداران Chainlink که به “گاوهای بازار” مشهور هستند، کاهش یافته و نتیجتاً قیمت LINK حول و حوش ۱۴ دلار قرار گرفته است. علیرغم این تثبیت قیمت، پیش‌بینی‌های مثبتی از سوی کارشناسان بازار همچنان وجود دارد.

اقتصاد پیش بینی تحلیلگران از قیمت چین لینک / قیمت به ۲۰ دلار می رسد؟

مایکل ون ده پوپه، یکی از تحلیلگران برجسته، بیان می‌کند که تا زمانی که LINK قیمتی در حوالی ۱۴ دلار حفظ کند، خوش‌بینی بازار نسبت به رشد بیشتر آن بر حذر و احتیاط سرمایه‌گذاران غلبه خواهد کرد و احتمال افت قیمت به سطح حمایتی پایین‌تر، یعنی ۸ دلار، بسیار کم است.

ون ده پوپه محدوده ۱۱ تا ۱۴ دلار را به عنوان نقاط ورودی مطلوب برای ورود به بازار چین لینک معرفی کرده و هدف قیمتی ۲۵ دلار را برای ۳ الی ۶ ماه آینده تعیین کرده است.

هم‌نظر با تحلیلگر قبلی، بلانتز، یک تحلیلگر بازار ارزهای دیجیتال، با استفاده از نمودار ۸ ساعته به نشانه‌های مثبت برای LINK اشاره می‌کند.

بلانتز با ارجاع به پایان موج نزولی پنجم الیوت در نقطه C و اشاره به واگرایی صعودی قابل‌توجه در یک بازه زمانی بزرگتر، معتقد است که LINK می‌تواند به ۲۰ دلار، قیمتی که از ژانویه ۲۰۲۲ تاکنون شاهد آن نبوده‌ایم، برسد.

chainlink-link-is-gearing-up-for-the-next-leg-of-bull-run-20-

در مقابل، علی مارتینز، تحلیل‌گر معروف دیگر، بر این باور است که سطح مقاومتی ۱۵ دلار که در آن، ۱۹۰۰۰ آدرس در مجموع ۷۳.۶ میلیون توکن LINK را خریداری کرده‌اند، می‌تواند مانع رشد بیشتر چین لینک شود. مارتینز تاکید زیادی دارد که شکست این سطح مقاومتی برای ادامه روند صعودی LINK بسیار مهم است.

از سوی دیگر، اعلامیه اخیر ساندیپ نیلوال، توسعه‌دهنده چین لینک، منجر به انباشت قابل‌توجه ۲۳.۴۴ میلیون توکن LINK توسط دارندگان بزرگ این رمزارز در آخر هفته (۱۵ تا ۱۷ دسامبر) شد که ارزش آن تقریباً به ۳۳۲ میلیون دلار می‌رسد.

این موضوع نشان‌دهنده اعتماد بزرگان بازار به LINK بوده و نویدبخش رشد بیشتر است.

 

منبع: رمزارز نیوز

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها