|
کدخبر: 311860

جزئیات مهم درباره فروش فوری سایپا / با این شرایط کوییک بخرید

سایپا شرایط ثبت نام کوییک بدون قرعه کشی ویژه آبان ماه ۱۴۰۲ را اعلام کرد. طبق اطلاعیه جدیدترین ثبت نام سایپا مربوط به متقاضیان عادی است. در ادامه شرایط و جزییات کامل را بخوانید.

اقتصاد جزئیات مهم درباره فروش فوری سایپا / با این شرایط کوییک بخرید

متقاضیان ثبت نام کوییک بدون قرعه کشی میتوانند تقاضای خود برای تحویل کوییک اس را در قالب طرح فروش فوری ثبت کنند. زمان تحویل خودروی سایپا 90 روزه است. متقاضیان ثبت نام فروش فوق العاده سایپا باید کل مبلغ یعنی حوالی 281میلیون تومان پرداخت کنند تا این خودرو را در زمان مقرر در رنگ سفید تحویل بگیرند.

شرایط ثبت نام کوییک بدون قرعه کشی

۱-متقاضی ثبت نام سایپا امروز طی ۴۸ ماه گذشته نزد شرکت های سایپا و ایران خودرو و طی ۲۴ ماه گذشته از سایر خودروسازان ثبت نام و صدور فاکتور خودرو نداشته باشد.

۲ - شماره کارت، شماره حساب بانکی و شماره شبا که در آینده وجوه خرید خودرو از آن به حساب شرکت خودروساز واریز می گردد الزاماً باید متعلق به شخص متقاضی باشد. درصورت درج اطلاعات نادرست (شماره شبا)، تمام مسئولیت آن متوجه متقاضی ثبت نام کننده خواهد بود.

۳-ثبت نام کوییک بدون قرعه کشی برای مشتریان حقوقی میسر نمی باشد.

۴ - شماره کارت, شماره حساب بانکی و شماره شبا که در آینده وجوه خرید خودرو از آن به حساب شرکت خودروساز واریز می گردد الزاماً باید متعلق

به شخص متقاضی باشد. درصورت درج اطلاعات نادرست(شماره شبا)، تمام مسئولیت آن متوجه متقاضی ثبت نام کننده خواهد بود.

۴ - شماره تلفن همراه اعلام شده می بایست متعلق به شخص متقاضی باشد.

۵ - امکان ثبت نام سایپا برای متقاضیان دارای پلاک فعال انتظامی (نصب بر روی خودرو) میسر نمی باشد.

سایت ثبت نام سایپا بدون قرعه کشی ۱۴۰۲

متقاضیان ثبت نام کوییک بدون قرعه کشی می توانند با مراجعه به سایت فروش اینترنتی سایپا به آدرس https://saipa.iranecar.com/ و پس از ثبت اطلاعات شخصی و دریافت کد کاربری و رمز عبور اخذ شده از سایت، نسبت به واریز وجه اقدام کنند.

مهلت ثبت نام سایپا بدون قرعه کشی ۱۴۰۲

متقاضیان محترم حائز شرایطی که پیامک امکان واریز وجه در تاریخ ۱۴۰۲/۰۸/۰۹ برای ایشان از طریق سامانه گروه سایپا ارسال شده است می‌توانند از ۹ آبان به سایت خرید اینترنتی سایپا مراجعه کنند. گفتنی است ثبت نام سایپا در این دوره مربوط به متقاضیان عادی است. متقاضیانی که در خرداد ماه سال جاری نسبت به ثبت نام ساینا در سامانه یکپارچه اقدام کردند و اولویت ایشان تابستان، پاییز و زمستان ۱۴۰۲ تعیین شده است می‌توانند برای تکمیل مراحل اقدام کنند.

 

منبع: اقتصاد آنلاین

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها