|
کدخبر: 283596

خودرو در فرابورس صدرنشین شد + جزئیات

گروه خودرو و ساخت قطعات با ۲۵هزار و ۹۶۸میلیارد ریال دادوستد، رتبه نخست ارزش معاملات بازار فرابورس ایران را نهمین ماه امسال به خود اختصاص داد.

اقتصاد خودرو در فرابورس صدرنشین شد + جزئیات

در نهمین ماه امسال نشان می‌دهد طی ۲۲روز معاملاتی تعداد ۱۴۳میلیارد و ۱۸۶میلیون ورقه بهادار در ۴میلیون و ۹۳۰هزار نوبت به ارزش ۸۸۷۰هزار و ۴۹۰میلیارد ریال در بازارهای فرابورس خرید و فروش شده است.

 این در حالی است که شاخص کل فرابورس نیز که معاملات آذرماه امسال را از ارتفاع ۱۸هزار و ۵۱۰واحد آغاز کرده بود با ثبت افزایش ۳.۶ درصدی، در پایان این ماه به ارتفاع ۱۹هزار و ۱۷۳واحد رسید.

این گزارش می افزاید: نگاهی هم به وضعیت صنایع مختلف در ماه گذشته در بازارهای فرابورس ایران نشان می‌دهد خودرو و ساخت قطعات با ۲۵هزار و ۹۶۸میلیارد ریال دادوستد سهم ۱۰درصدی از ارزش معاملات فرابورس را به ثبت رسانده و در رتبه نخست این بازار در ماه گذشته قرار گرفته است.

سرمایه‌گذاری‌ها نیز با ۲۰هزار و ۵۶۲میلیارد ریال دادوستد معادل ۸درصد، محصولات شیمیایی با ۱۹هزار و ۵۷۲میلیارد ریال دادوستد معادل ۷درصد، هتل و رستوران با ۱۸هزار و ۴۳۵میلیارد ریال معادل ۷درصد، فلزات اساسی با ۱۷هزار و ۴۷۹میلیارد ریال معادل ۷درصد و انبوه‌سازی، املاک و مستغلات با ۱۴هزار و ۸۱۲میلیارد ریال معادل ۶درصد به ترتیب رتبه‌های دوم تا ششم ارزش معاملات فرابورس را در نهمین ماه سال ۱۴۰۱ از آن خود کرده‌اند.

منبع: تسنیم

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها