|
کدخبر: 220168 رویا رئیسی

اختصاصی گسترش نیوز:

تاریخ کدام رمزارزها را نابود کرد؟ / گول ۱۰ ارز دیجیتال برتر را نخورید

بازار ارزهای دیجیتال در سال‌های اخیر تغییرات بسیار عمده‌ای داشته است. تغییراتی که خیلی از آن‌ها باورکردنی نبوده است. هیچ تحلیل گری باور نمی‌کرد، آلت کوینی مثل سولانا یا شت کوینی مثل دوج کوین به این جایگاه برسند.

اقتصاد تاریخ کدام رمزارزها را نابود کرد؟ / گول ۱۰ ارز دیجیتال برتر را نخورید

بازار ارزهای دیجیتال نه تنها برای مردم بسیار ناشناخته و پیچیده است، بلکه خیلی از فعالان این بازار هم با زوایای پنهان این بازار آشنا نیستند. خیلی‌ها برای معرفی این بازار از ۱۰ رمز ارز برتر صحبت می‌کنند. رمز ارزهایی که شاید تنها نامشان در سال ۲۰۲۱ بر سر زبان‌ها افتاده است و در گذشته نام و نشانی از آن‌ها نبوده است. تنها بیت کوین است که از ابتدا جایگاه اول را برای خود حفظ کرده است و خیلی از رمز ارزهای برتر در سال‌های گذشته امروز نه تنها نام و نشانی ندارند، بلکه از بازار کریپتوکارنسی حذف هم شده‌اند. شاید برای شما سؤال پیش بیایید که هدف از طرح این موضوع چیست؟ پاسخ ما مناسب افرادی است که سرمایه‌گذاری بلندمدت در این بازار دارند. خیلی از رمز ارزهای برتر که یک شبه به جایگاه خوبی در بازار ارزهای دیجیتال می‌رسند اما امروز نام و نشانی از آن‌ها نیست و حتی مناسب سرمایه‌گذاری کوتاه مدت نیز نیستند. باید نگاهی تحلیلی به ارزهای دیجیتال داشته باشیم تا سرمایه‌گذاری درست انجام دهیم. همراه ما باشید تا نگاهی به ارزهای برتر سال‌های اخیر داشته باشیم.

برترین ارزهای دیجیتال سال ۲۰۱۳ تا ۲۰۲۱

بازار ارزهای دیجیتال از سال ۲۰۱۳ تا به امروز دست خوش تغییرات باورنکردنی شده است و خیلی از ارزهای دیجیتال با سر سقوط کرده‌اند و خیلی از رمز ارزهایی که شکست خورده بودند، امروز به جایگاه خوبی در بازار رسیده‌اند. در ادامه ۱۰ رمز ارز برتر بازار کریپتوکارنسی را از سال ۲۰۱۳ تا به امروز را بررسی می‌کنیم.

رمز ارزهای برتر بازار در سال ۲۰۱۳

ارز دیجیتال بیت کوین از سال ۲۰۱۳ تا به امروز در لیست برترین رمزارزها بوده است و بقیه ۱۰ رمز ارز برتر سال ۲۰۱۳ امروز جایگاهی در بازار ندارند.

رمزارز2013

رمز ارزهای برتر بازار در سال ۲۰۱۴

در سال ۲۰۱۴ رتبه دوج کوین جذاب بوده است و جایگاه ششم بازار رسیده بود. در کنار بیت کوین و دوج کوین، رمز ارز ریپل نیز همانند سال ۲۰۲۱ در سال ۲۰۱۴ جز ارزهای دیجیتال برتر بوده است.

رمزارز 2014

رمز ارزهای برتر بازار در سال ۲۰۱۵

اگر به ۱۰ رمز ارز برتر الان در سال ۲۰۲۱ نگاه کنیم، متوجه می‌شویم که بیت کوین، ریپل و دوج کوین همچنان در بین ۱۰ ارز برتر باقی مانده‌اند.

رمزارز2015

رمز ارزهای برتر بازار در سال ۲۰۱۶

در سال ۲۰۱۶ اتریوم رمز ارز موفق بازار متولد شد و توانست جایگاه خود را در میان ۱۰ ارز دیجیتال برتر حفظ کند. در کنار بیت کوین و اتریوم، رمز ارزهای مثل ریپل و دوج کوین نیز تا به امروز کم و بیش جایگاه خوبی در بازار دارند.

رمزارز2016

رمز ارزهای برتر بازار در سال ۲۰۱۷

سال ۲۰۱۷ یکی از زمان‌های تأثیرگذار برای بازار ارزهای دیجیتال بود. در این سال بیت کوین بیش از ۱۹۰۰ درصد رشد را تجربه کرد و در کنار بیت کوین لیست ۱۰ رمز ارز برتر بازار تغییرات زیادی کرد. اتریوم و ریپل تنها رمز ارزهای برتری هستند که همانند سال ۲۰۲۱ در سال ۲۰۱۷ جز ارزهای دیجیتال برتر هستند.

رمزارز2017

رمز ارزهای برتر بازار در سال ۲۰۱۸

بازار ارزهای دیجیتال در سال ۲۰۱۸ بیشتر شبیه بازار فعلی شد و در کنار بیت کوین که در همه این سال‌ها جایگاه نخست را برای خود حفظ کرده است، اتریوم، ریپل، کاردانو و تتر نیز همانند سال ۲۰۲۱ در سال ۲۰۱۸ نیز جز ۱۰ رمز ارز برتر بودند.

رمزارز2018

رمز ارزهای برتر بازار در سال ۲۰۱۹

در سال ۲۰۱۹ مجدداً در کنار بیت کوین، رمز ارزهایی مثل اتریوم، ریپل و تتر نیز همانند سال ۲۰۲۱ در میان ۱۰ رمز ارز برتر قرار داشتند.

رمزارز2019

رمز ارزهای برتر بازار در سال ۲۰۲۰

حتی سال ۲۰۲۰ نیز تفاوت زیادی با سال ۲۰۲۱ دارد و در این سال نیز تنها بیت کوین، اتریوم، ریپل و تتر همانند سال ۲۰۲۱ جز رمزارزها برتر بودند.

رمزارز2020

رمز ارزهای برتر بازار در سال ۲۰۲۱

در سال ۲۰۲۱ شاهد ظهور رمز ارزهایی مثل سولانا در میان ۱۰ رمز ارزهای برتر هستیم که در سال‌های قبل جایگاهی در بازار نداشتند.

رمزارز2021

کلام پایانی

در پایان باید توجه داشته باشید که بازار همیشه یک شکل و ظاهر ندارد و حتی رمز ارزی که به جایگاه دوم هم رسیده است، ممکن ارزش خود را از دست بدهد. پیش‌بینی آینده بازار کریپتوکارنسی خیلی سخت است و در سال ۲۰۱۳ هیچ‌کس پیش‌بینی این روزها را نمی‌کرد. همه ارزهای دیجیتال خلق شدند تا با بیت کوین رقابت کنند اما در رقابت با بیت کوین شکست سختی خوردند و حالا در خواب و خیال رقابت با اتریوم هستند. احتمالاً با ظهور اتریوم ۲ در رقابت با اتریوم هم شکست سختی را تجربه کنند.

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها