|
کدخبر: 211313

امید به بورس بازگشت؟

بورس امروز سه شنبه ۴ آبان ۱۴۰۰ پس از افت یک میلیون و ۳۸۳ واحدی با رشد ضعیف در ارتفاع یک میلیون و ۳۸۴ هزار واحد قرار گرفت.

اقتصاد امید به بورس بازگشت؟

بورس امروز پس از افت با رشدی ضعیف آغاز به کار کرد. شاخص کل بورس امروز با افت بیش از هزار واحدی در دقایق ابتدایی، ناگهان با رشد همراه شد و در ارتفاع یک میلیون و ۳۸۴ هزار واحد قرار گرفت. شاخص کل هم وزن بورس امروز اما منفی شد. شاخص کل هم وزن بورس امروز با افت بیش از هزار واحدی، ۳۷۸ هزار و ۳۱۳ واحد را ثبت کرد. جزئیات بورس امروز به شرح زیر است.

شاخص کل بورس در آغاز معاملات پس از ریزش ۱۷۰۰واحدی با رشد همراه شد و در سطح یک میلیون و ۳۸۴ هزار واحد قرار گرفت. شاخص کل هم وزن همچنان قرمزپوش است و با افت ۱۸۷۷ واحدی ۳۷۸ هزار و ۳۱۳ واحد را ثبت کرد. شاخص فرابورس اما سبزپوش شد و به ۱۹ هزار و ۶۷۶ واحد رسید.

نمادهای شفن ، شخارک و شاراک نمادهایی با بیشترین اثر منفی بر شاخص بورس و نمادهای شپدیس، نوری و فولاد بیشترین اثر مثبت را بر شاخص بورس داشته اند.

سهام پتروشیمی ها یک شبه ارزنده شد

امروز افزایش تقاضا برای صندوقهای دولتی پالایش و دارایکم را شاهد هستیم. رنج مثبت در گروه خودرویی ها بخصوص خساپا و خودرو در بازار دیده می شود. نمادهای پالایشی نیز با افزایش تقاضای محسوس مواجه شدند.

  • کارشناس سیاسی ارسالی در

    آقای رئیسی برخلاف وعده های انتخاباتیش سر مایه های مردم را در بورس نابود کرد دیگه مردم به هیچکس اعتماد نمیکنند؟

ارسال نظر