|
کدخبر: 163810

کدام ارز دیجتالی جهش کرد؟

قیمت طلا در نیمه دوم روز سه شنبه کمی افت کرد. شاخص دلار رو به افزایش است. بیت کوین به ۶۰ هزار دلار نزدیک شد اما مهم ترین خبر جهش ریپل در بازار بود.

اقتصاد کدام ارز دیجتالی جهش کرد؟

قیمت طلا که دومین روز کاری کاری هفته را با روند صعودی آغاز کرده و تا نزدیکی ۱۷۴۰ دلار نیز بالا رفته بود، دوباره قدری افت را تجربه و در حوالی ۱۷۳۰ دلار نوسان می‌کند. شاخص دلار نیز که در هفته گذشته، بعد مدت‌ها تغییرات منفی را به ثبت رسانده بود، در حال حاضر رو به افزایش است. از این رو افت مجدد قیمت طلا بعد از صعود به نزدیکی ۱۷۴۰ دلار، ممکن است تحت تاثیر، رشد شاخص دلار اتفاق افتاده باشد. البته روند تغییرات قیمت طلا مانند هفته گذشته، کاملا نزولی نیست و نوسان‌هایی با دامنه کم را تجربه می‌کند.

رشد قیمت بیت‌ کوین

قیمت بیت کوین نیز امروز به طور کلی روند افزایشی را دنبال کرد و دوباره به ۶۰ هزار دلار نزدیک شد. بیش‌ترین قیمت بیت کوین در ۲۴ ساعت گذشته ۵۹ هزار و ۴۸۴ دلار و کمترین قیمت آن ۵۷ هزار و ۳۸۴ دلار بوده است.

ریپل مسائل حقوقی را پشت سر می‌گذارد

قیمت ارز دیجیتال ریپل در عرض کمتر از پنج ساعت، رشد حدود ۳۰ درصدی را به ثبت رساند و در نزدیکی ۱.۱ دلار قرار گرفت. کمیسیون بورس و ارواق بهادار ایالات متحده آمریکا در دسامبر ۲۰۲۰ دادخواستی علیه XPR تنظیم کرده و صرافی‌ها را وادار به خارج کردن ریپل از لیست خود کرده بود. دادگاه اخیرا با درخواست شرکت XPR موافقت کرده، تا درخواست افرادی را که از محدودیت‌های قضایی ایجاد شده توسط کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا، متضرر شده قبول نموده و این درخواست‌ها را در بررسی پرونده XPR لحاظ کند. به دنبال انتشار این خبر قیمت ریپل رشد قابل توجهی را ثبت کرده و به بیش از یک دلار رسید. ریپل یکی از ارزهای قدیمی بازار ارز دیجیتال محسوب می شود و کاربرد آن عمدتا در نقل و انتقال‌های مالی بین بانکی است.

منبع: اقتصاد نیوز

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها