|
کدخبر: 161226

خبر جدید درباره پرداخت متناسب سازی حقوق بازنشستگان

مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی از آغاز پرداخت علی الحساب مرحله دوم متناسب سازی حقوق بازنشستگان و مستمری بگیران این سازمان خبر داد و گفت که تا امشب مبلغ یک میلیون و ۲۰۰ هزار تومان به صورت علی الحساب به حساب این افراد واریز می شود.

اقتصاد خبر جدید درباره پرداخت متناسب سازی حقوق بازنشستگان

دکتر مصطفی سالاری در نشستی خبری با خبرنگاران، درباره وضعیت متناسب سازی حقوق بازنشستگان، گفت: از دو سه هفته پیش به بازنشستگان اعلام کرده بودیم که اسفند ماه بابت متناسب سازی مرحله دوم به صورت علی الحساب پرداختی انجام می شود که مبلغ یک میلیون و۲۰۰ هزار تومان بابت هر نفر و به نسبت سهم شان از حقوق کامل پرداخت خواهد شد.

وی افزود: دیروز عصر جلسه هماهنگی در این زمینه برگزار شد؛ البته هنوز ۶۰۰۰ میلیارد تومانی که برای اجرای متناسب سازی مقرر بود از سوی خزانه به ما داده شود، محقق نشده است. گرچه ابلاغ تخصیص آن صادر شده، اما پرداختش منوط به تایید نهایی است که هنوز آن تایید نهایی به دولت نرسیده است گرچه سازمان برنامه همت جدی برای انجام این کار دارد، اما کمی عقب افتاده است‌.

سالاری ادامه داد: نهایتا دیروز عصر جلسه ای برگزار کردیم و مقرر شد از منابع دیگری بودجه مورد نیاز تامین و آن را پرداخت کنیم و بعدا منابع ۶۰۰۰ میلیارد تومانی که حاصل شد، جایگزین منابع استفاده شده، کنیم. این اقدام انجام شد.

وی با بیان اینکه پرداخت علی الحساب افزایش حقوقها از امروز صبح آغاز و تاکنون تقریبا به حساب یک چهارم جمعیت واریز شده است اظهار کرد: تا این لحظه بیش از یک چهارم جمعیت بازنشستگان یک میلیون و ۲۰۰ هزار تومان را دریافت کردند و تا امشب تمامی بازنشستگان آن را دریافت خواهند کرد مگر اینکه مشکلات جزئی در بانک هایی غیر از بانک رفاه باشد، اما برنامه این است که همه بازنشستگان تا امشب یک میلیون و ۲۰۰ هزار تومان علی الحساب را دریافت کرده باشند.

منبع: ايسنا

ارسال نظر