|
کدخبر: 129045

از یارانه جدید چه خبر؟

قرار بود جزییات طرح یارانه خرید کالاهای اساسی برای ۶۰ میلیون نفر از جمعیت کشور امروز در مجلس تصویب شود، اما به گفته یک عضو کمیسیون برنامه‌وبودجه، این طرح در دستور کار امروز نیست و به جلسه بعدی مجلس موکول شده است.

اقتصاد از یارانه جدید چه خبر؟

کلیات طرح پرداخت یارانه خرید کالاهای اساسی برای ۶۰ میلیون نفر از جمعیت در هفته اول مهر ماه با رای ۸۰ درصدی نمایندگان مجلس تصویب شد.

طی دو هفته گذشته نمایندگان مجلس در حوزه انتخابیه حاضر شدند و قرار بود در جلسه امروز یکشنبه ۲۷ مهر ماه جزییات این طرح تصویب شد، اما یک عضو کمیسیون برنامه‌وبودجه مجلس در گفت‌وگو با تجارت‌نیوز از نبودن این طرح در دستور کار امروز مجلس خبر داد.

علیرضا شهبازی گفت: قرار بود این طرح جزء دستور کار جلسه امروز مجلس باشد اما فعلا از دستور کار خارج شده و احتمالا به جلسه بعدی در روز چهارشنبه موکول شده است.

طبق این طرح قرار است به ۴۰ میلیون نفر از جمعیت کشور یارانه ۶۰ هزار تومانی و به ۲۰ میلیون نفر از افراد تحت پوشش نهادهای حمایتی مبلغ ۱۲۰ هزار تومان برای خرید کالاهای اساسی پرداخت شود.

 

منبع: تجارت نیوز
  • حسین پارسا ارسالی در

    سلام من چند سال سختی کار دارم خواهشمندم درست حساب کنید حقوق بنده را نظر من مربوط سازمان تامین اجتماعی شمبه پنج تهران اس ت

  • فاطمه ل ارسالی در

    سلام ..چند روز قبل یک زن سرپرست خانواده در جنوب تهران از فقر خودسوزی کرد که مددجوی بهزیستی بوده بنده خدا ...لااقل یارانه کالا برگی را به موقع به حساب مددجویان بهزیستی واریز کنید این بندگان خدا درامدی ندارند در این کرونا و گرانی

  • محمدی ارسالی در

    سلام ‌.مددجویان بهزیستی یه عده معلول و‌زن بی سرورست یا سرپرست خانواده هستند واقعا به خداوندی خدا قسم‌این قشر نیارمندترین قشر ایرانی هستند ‌.اول کالا برگ یارانه ای این عزیزان را به حسااب مددجویان بهزیستی واریز کنند که هم معلولیت دارند هم نیاز مالی

  • صبوری ارسالی در

    سلام الان یه ماه بیشتر هست زمان واریز ک الا برگ یارانه ای را به فردا و فرداها مو کول میکنند در حالیکه تورم افسار گسیخته و کرونا هر روز عرصه زندگی را بر مردم ایرا ن دشوارتر و‌تنگ تر کرده ..سیر از گرسنه خ بر نداره .وجدان مسولین کجاست ؟!

  • احمدپور ارسالی در

    سلام ‌..تاریخ دقیق واریز یارانه کالا برگی را اعلام کنند مردم گناه دارند مقامات مشکل گرانی و‌نان ندارند خدا را خوش نمیاد امروز فردا کنند مردم‌تو فشارند حتی کسانی هستند نان شب ندارند

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها