|
کدخبر: 274319

ثبات قیمت در بازار لوازم خانگی دوو

شرکت دوو به‌عنوان یک شرکت کره‌ای معروف و مطرح در سطح جهان از سال ۱۹۷۱ میلادی تاکنون در زمینه تولید انواع لوازم خانگی مانند یخچال دوو، ماشین لباسشویی دوو، کولر گازی، تلویزیون دوو و غیره مشغول فعالیت است

شرکت دوو به‌عنوان یک شرکت کره‌ای معروف و مطرح در سطح جهان از سال ۱۹۷۱ میلادی تاکنون در زمینه تولید انواع لوازم خانگی مانند یخچال دوو، ماشین لباسشویی دوو، کولر گازی، تلویزیون دوو و غیره مشغول فعالیت است و پس از شرکت‌های بزرگ ال جی و سامسونگ مقام سوم را در کشور کره به خود اختصاص داده‌است و یکی از ده برند برتر و باکیفیت دنیا نیز محسوب می‌شود. تمام محصولات این شرکت از جمله یخچال توسط نمایندگی رسمی شرکت Daewoo در ایران و با گارانتی دو ساله به فروش می‌رسد. یخچال‌های فریزر دوو جزء محصولاتی هستند که از ثبات قیمت برخوردارند و نسبت به سایر برندهای موجود در بازار با قیمت مناسب‌تری به مشتریان عرضه می‌شوند. در این مقاله قصد داریم درباره خدمات نمایندگی رسمی شرکت دوو در ایران و انواع مختلف یخچال دوو صحبت کنیم و در پایان به معرفی بهترین فروشگاه لوازم خانگی عرضه‌کننده محصولات Daewoo بپردازیم.

images_1660537878.jpg

معرفی نمایندگی رسمی دوو

 با توجه به قدمت زیاد محصولات دوو و بالا‌‌بودن کیفیت آن‌ها، در سال‌های اخیر بسیاری از مردم ایران در زمان خرید لوازم خانگی محصولات این برند را انتخاب می‌کنند. محصولات برند دوو توسط نمایندگی رسمی دوو در ایران به مشتریان عرضه می‌شود. در نمایندگی رسمی دوو علاوه بر فروش محصولاتی مانند یخچال دوو، تلویزیون دوو، لباسشویی دوو و غیره خدماتی شامل نصب، عیب‌یابی، تعمیر و سرویس دوره‌ای محصولات شرکت Daewoo نیز ارائه می‌شود. پس از مدتی هر یک از محصولات این برند مانند هر وسیله دیگری ممکن است با مشکلاتی مواجه شوند و نیاز به عیب‌یابی و تعمیر داشته‌باشند. در چنین مواقعی کاربران حتما باید از خدمات ارائه‌‌شده توسط نمایندگی رسمی دوو استفاده ‌کنند. نمایندگی‌های مجاز فروش لوازم خانگی با برند این شرکت کره‌ای در ایران برای ارائه خدمات باکیفیت خود از بهترین و مجرب‌ترین تکنسین‌ها بهره می‌گیرند. این تکنسین‌های تعمیرکار آموزش‌های مورد نیاز را درباره تعمیر هر یک از محصولات این برند به‌صورت تخصصی یاد گرفته‌اند و در زمان تعمیر، قطعات اصل و اورجینال را جایگزین قطعات خراب و معیوب می‌کنند. تمام خدمات نمایندگی‌های مجاز با تضمین کیفیت به مشتریان ارائه می‌شود.

images_1660456983.jpg

معرفی پرفروشترین مدلهای یخچال دوو در بازار ایران

کسانی که در حال آماده‌‌کردن وسایل جهیزیه هستند، می‌دانند از خرید یخچال به‌عنوان یکی از مهم‌ترین لوازم خانگی به‌هیچ‌وجه نمی‌توان صرف نظر کرد. با توجه به کیفیت بالا و قیمت مناسب یخچال‌های برند دوو مدل‌های مختلف این محصول در بازار ایران طرفداران زیادی دارد و هر خانواده با توجه به نیاز خود از بین مدل‌های مختلف یخچال مورد نظر خود را انتخاب می‌کند‌. در این بخش از مقاله به معرفی مدل‌های متنوع یخچال دوو خواهیم پرداخت.

یخچال ساید دوو

افرادی که به نوشیدنی‌های مختلف علاقه‌مند هستند، با خرید یخچال ساید دوو می‌توانند از فضای کافی برای نگهداری از بطری‌ها و شیشه‌های پر از نوشیدنی برخوردار باشند. یخچال‌های ساید دوو ظاهری بسیار مدرن و شیک دارند و جای زیادی برای قرار‌‌دادن مواد غذایی در آن‌ها وجود دارد. این مدل‌ها در یک سمت به یخچال اختصاص دارند و در سمت دیگر فریزر هستند. مصرف انرژی در این نوع یخچال دوو +A بوده و از راندمان انرژی بسیار مطلوبی برخوردار است. در این مدل از یخچال‌های  Daewoo  از پیشرفته‌ترین تکنولوژی‌های روز دنیا نظیر کنترل سرمایش و نمایشگر لمسی استفاده شده‌است. با وجود این دستگاه در آشپزخانه دیگر نباید نگران کیفیت مواد غذایی و تازگی آن‌ها باشید.

یخچال دوقلو دوو

برای افرادی که برای زیبایی، مدرن‌‌بودن چیدمان و دکوراسیون آشپزخانه خود اهمیت ویژه‌ای قائل هستند، خرید یخچال دوقلو دوو بهترین انتخاب خواهد بود. شرکت دوو با تولید یخچال دوقلو با رنگ‌های سفید و استیل تمام سلیقه‌ها را پوشش داده‌است. صدای پایین، طول عمر بالا، سیستم گردش هوای چندگانه، فیلتر هوای آنتی باکتریال، انجماد و سرمای سریع، فضای کافی برای نگهداری از مواد غذایی و نوشیدنی‌ها، امکان تفکیک مواد غذایی در کشوها، نور داخلی مناسب و داشتن زنگ هشدار در صورت باز ماندن درب یخچال از مهم‌ترین ویژگی‌های یخچال دوقلو دوو محسوب می‌شود‌. وجود کمپرسور اینورتر در یخچال‌های Daewoo به کاهش مصرف انرژی و افزایش طول عمر موتور کمک زیادی می‌کند.

images_1660456985.jpgخرید یخچال دوو از نمایندگی مجاز چه فرقی با فروشگاههای متفرقه دارد؟

 اگر برای خرید یخچال دوو به‌دنبال یک فروشگاه لوازم خانگی معتبر هستید که به‌عنوان نمایندگی شرکت دوو مشغول فعالیت است، فروشگاه پاکخصال گزینه بسیار مناسبی خواهد بود‌. برای مشتریان فروشگاه پاکخصال علاوه بر خرید حضوری، شرایط خرید آنلاین و دریافت مشاوره تلفنی رایگان قبل از خرید نیز فراهم شده‌است. آن‌ها می‌توانند بدون خروج از منزل یخچال دوو مورد نظر خود را از سایت نمایندگی انتخاب‌کنند و پس از پرداخت پول، آن را درب منزل تحویل بگیرند. مشتری پس از دریافت یخچال دوو باید با شماره نمایندگی تماس بگیرد تا تکنسین‌ها برای نصب یخچال و آموزش رایگان نحوه ‌استفاده از آن به آدرس مشتری مراجعه‌کنند. قیمت یخچال در فروشگاه‌های نمایندگی به دلیل عدم وجود واسطه‌ها و قیمت‌های رقابتی، نسبت به قیمت یخچال در فروشگاه‌های متفرقه ارزان‌تر است. 

خرید از فروشگاه لوازم خانگی پاکخصال

با خرید از نمایندگی رسمی دوو فروشگاه لوازم خانگی پاکخصال در صورت هر گونه مغایرت در جنس و مدل یخچال، امکان عودت یا تعویض کالا وجود دارد. یکی دیگر از مزایای خرید از نمایندگی به جای خرید از فروشگاه‌های متفرقه، امکان دریافت کارت‌های هدیه دوو و استفاده از تخفیف‌های ویژه جشنواره دوو است. برای خرید آنلاین هر یک از وسایل خانگی دوو مانند یخچال، تلویزیون، کولر گازی و لباسشویی ابتدا باید مشخصات محصولات را به همراه قیمت مورد بررسی قرار دهید. به‌عنوان مثال اگر قصد خرید یخچال، کولر گازی و لباسشویی دوو را دارید، ابتدا قیمت یخچال، قیمت کولر گازی و قیمت لباسشویی مورد نظر خود را در سایت نمایندگی فروش لوازم خانگی دوو مشاهده کنید و با توجه به بودجه‌ای که در اختیار دارید، محصولات مورد نظر خود را انتخاب کنید‌‌.

قبل از ثبت سفارش امکان مطالعه نظر مشتریان قبلی درباره محصولات دوو نیز وجود دارد. خواندن نظر مشتریان باعث می‌شود که مشتری با اطمینان بیشتری برای خرید اقدام کند. از مهم‌ترین مزایای فروشگاه پاکخصال می‌توان به مواردی مانند اولویت قرار‌‌دادن رضایت مشتریان، ارائه خدمات شبانه‌روزی با بهترین کیفیت به مشتریان، اعزام بهترین و باتجربه‌ترین تکنسین‌ها و تعمیرکاران برای نصب، تعمیر و سرویس دوره‌ای محصولات شرکت دوو، ارائه گارانتی تضمین کیفیت خدمات و فاکتور به مشتریان اشاره کرد. با وجود این مزایا مشتریان به‌راحتی و با اطمینان خاطر می‌توانند برای خرید یخچال دوو، تلویزیون دوو، ماشین لباسشویی دوو و کولر گازی دوو اقدام‌کنند.

نویسنده: رپورتاژ

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها