|
کدخبر: 206471

استایل عجیب بهرام افشاری

بهرام افشاری با استایل موتور سواری در صفحه اینستاگرامش عکسی منتشر کرده است.

اخبار استایل عجیب بهرام افشاری

یه گزارش پایگاه خبری خانه فوتبال: بهرام افشاری بازیگر شناخته شده سریال پایتخت در جدیدترین پست اینستاگرامش تصویری از خود با لباس موتورسواری به اشتراک گذاشت.

Untitled

بهرام افشاری در 6 خرداد سال 1366 در همدان متولد شد ؛ بهرام افشاری تاکنون ازدواج نکرده و مجرد است. از سال 1382 کار تئاتر را در سطح آماتور در همدان آغاز نمود و به گفته خود بازیگری در تئاتر را بخاطر دور شدن از روزمرگی انتخاب کرد.

اما کم کم به این حرفه علاقه مند شد و در سال 1388 بزرگترین تصمیم زندگی خود یعنی هجرت از همدان به پایتخت – تهران و شرکت در کلاسهای بازیگری حمید سمندریان را گرفت.

Untitled

بهرام افشاری حدود 2 متر (198 سانتی متر ) قد داردو از اینرو در ابتدای ورود به عرصه بازیگری به خاطر قد بلند خود دچار عدم اعتماد به نفس شده بود و بخاطر همین حالت بازدارندگی از سوی خودش برایش ایجاد شده بود.

از طرفی اطرافیان و اهل سینما و تئاتر همیشه این مشکل بلندی قد بهارم افشاری را مانعی برای پیشرفت وی میدیدند و روی این موضوع تاکید داشتند.

اما جالب است بدانید که برخی از کارگردانها از جمله منوچهر هادی که در ابتدا نظر مثبتی بر فعالیت بهرام افشاری در سینما را نداشتند بعد ها از وی در آثار خود در سینما استفاده کردند.

 

ارسال نظر