|
کدخبر: 315786

آموزش و پرورش/حقوق معلمان/رتبه بندی

خبر وزیر درباره رتبه بندی فرهنگیان /تغییرات جدید معلمان را خوشحال کرد

رضامراد صحرایی، وزیر آموزش و پرورش، تأکید کرد: “امروز بیش از ۲۶ درصد از حقوق معلمان مربوط به رتبه‌بندی است و این قول آقای رئیس جمهور بود که پس از یک دهه و نیم بالاخره اجرا شد.

آموزشی خبر وزیر درباره رتبه بندی فرهنگیان /تغییرات جدید معلمان را خوشحال کرد

او افزود: پس از بررسی اعتراضات معلمان، موضوع رتبه‌بندی به وضعیت مطلوبی رسید. به زودی پایان مرحله استقرار رتبه‌بندی معلمان را اعلام خواهیم کرد و اقدامات ارتقاء رتبه به زودی به پایان خواهد رسید.

وی در ادامه تاکید کرد:مرحله ارتقاء رتبه معلمان با دو تغییر مهم همراه خواهد بود. تغییر اول اصلاح آیین نامه رتبه بندی و دیگری ارائه طرح مسیر رشد معلمی که ضامن ارتقاء رتبه بندی و کیفیت آن خواهد بود.

وزیر آموزش و پرورش در پایان درباره برنامه های آینده آموزش و پرورش برای بهبود معیشت معلمان عنوان کرد: موضوع رتبه بندی خدمت بزرگی به معیشت معلمان بوده است. امروز بالغ بر ۲۶ درصد از حقوق معلمان ناشی از رتبه بندی است و این قول آقای رئیس جمهور بود که پس از یک دهه و نیم بالاخره اجرا شد. در سال‌های آتی نیز برنامه های خوبی برای بهبود معیشت معلمان در قالب برنامه های عمومی دولت و تقویت بنیه رفاهی و اقتصادی معلمان در آموزش و پرورش بوسیله منابع این وزارت خانه خواهیم داشت که به زودی آن را اعلام خواهیم کرد.

 

منبع: همشهری
  • ناشناس ارسالی در

    کنار زدن اکثریت بازنشستگان از رتبه بندی ، کنار زدن همه ی بازنشستگان از همسان ساز ی ، و، و ،

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها