|
کدخبر: 64798

وضعیت ترافیک جاده‌ها/ چالوس یکطرفه شد

سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای از یکطرفه شدن جاده چالوس خبر داد و اعلام کرد در محورهای هراز، ازادراه رشت-قزوین و فیروزکوه ترافیک سنگین و نیمه سنگین است.

گسترش نیوز - بر اساس اعلام سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای محور چالوس مسیر جنوب به شمال از ساعت ۱۳ امروز محدودیت تردد اعمال شده است.

بر این اساس تردد انواع وسایل نقلسه از ساعت ۱۳ تا ساعت ۲ بامداد فردا شنبه ۲۳ شهریور از کرج به سمت مرزن‌آباد ممنوع است. همچنین بر اساس اعلام این سازمان هم‌اکنون در این محور مسیر شمال-جنوب محدوده‌های مرزن آباد، پل دزبن، هزارچم، سیاه بیشه، پل زنگوله، گچسر و خوزنکلا ترافیک سنگین است.

در محور هراز مسیر شمال به جنوب محدوده نارنجستان و بایجان و آزادراه رشت-قزوین محدوده‌های پارک جنگلی سراوان، عوارضی امامزاده هاشم ترافیک سنگین، در محدوده رودبار ترافیک نیمه سنگین و در محور فیروزکوه محدوده‌های کارسالار، پل سفید و ورسک ترافیک نیمه سنگین گزارش شده است.

در آزادراه قزوین-کرج-تهران حدفاصل هشتگرد تا کردان و حدفاصل بهشت سکینه تا مهرشهر و حدفاصل مهرویلا تا پل کلاک ترافیک نیمه سنگین و در آزادراه قم-تهران حدفاصل بهشت زهرا تا پل آزادگان ترافیک سنگین است.

منبع: تسنیم

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها