یک کارمند بانک استان مرکزی بر اثر ابتلا به کرونا درگذشت.
گسترش نیوز: دبیر کمیسیون هماهنگی بانکهای استان مرکزی از فوت یک نفر از کارمندان بانکهای استان بر اثر ابتلا به بیماری کرونا خبر داد.
احمد ملکی راد پیرامون اتخاذ تمهیدات برای فعالان اقتصادی و وضعیت بانکهای استان در مقابله با ویروس کرونا اظهار کرد: بانکها یکی از دستگاههای پرخطر در انتقال کرونا هستند، متاسفانه در استان مرکزی یک نفر از کارمندان بر اثر ابتلا به این بیماری جان خود را از دست داد و هشت نفر نیز درگیر این بیماری هستند.
وی تصریح کرد: مشتریان مراجعه خود به شعب را کم کنند، خودپردازها هر ساعت یک بار و پیشخوانهای شعبه دو تا سه نوبت ضدعفونی میشود.
دبیر کمیسیون هماهنگی بانکهای استان مرکزی بیان کرد: با ابلاغ بانک مرکزی هرگونه دریافت وجه در بانکها ممنوع است و بانکها حق دریافت هیچ گونه وجه ندارند.
منبع: رکنا