|

رئیس کمیسیون عمران: هیچ امیدی به طرح ملی مسکن ندارم

فهرست محتوا

رئیس کمیسیون عمران مجلس در توئیتی نسبت به تاثیرگذاری طرح ملی مسکن ابراز تردید کرد و نوشت: بنده به هیچ وجه امیدی به طرح ملی مسکن ندارم.

گسترش نیوز - محمدرضا رضایی کوچی در صفحه شخصی خود در شبکه‌های اجتماعی درباره طرح ملی مسکن نوشت؛

maskan-tehran.jpg

«ایده‌های ساخت مسکن در وزارت راه و شهرسازی پیرو نقشه و برنامه‌های استخراج شده خوب است اما در عمل نمی‌توان به آن‌ها امیدی بست. بنده به هیچ وجه امیدی به طرح ملی مسکن ندارم آن هم به این دلیل که به مهم‌ترین مولفه تولید مسکن یعنی زمین ارزان قیمت نمی‌پردازند.»

قرار است ظهر فردا سرپرست معاونت مسکن و ساختمان جزئیات طرح ملی مسکن را اعلام کند. طی هفته‌ای که گذشت بخشی از این جزئیات از جمله واگذاری زمین‌های ۹۹ ساله برای ساخت، ساخت در زمین‌های رها شده، پرداخت وام ۷۵ تا ۱۰۰ میلیونی با سود ۱۸ درصد، شرط سپرده‌گذاری ۳۰ تا ۵۰ میلیون تومانی در بانک مسکن، آغاز ثبت‌نام در ۹ استان از فردا (۱۰ استان با احتساب کرمان) و معرفی سامانه ثبت‌نام ( tem.mrud.ir) مشخص شده است.

منبع: تسنیم

رئیس کمیسیون عمران: هیچ امیدی به طرح ملی مسکن ندارم
کد خبر: ۷۲۰۵۲
۱۷ آبان ۱۳۹۸ - ۲۰:۳۰
ارسال نظر
captcha

آخرین اخبار

مالمو
مالمو