|

نامه "یکبار مصرف" شورای شهر به "حناچی"

فهرست محتوا

رئیس کمیته سلامت شورای شهر از ارسال نامه به شهردار تهران برای ممنوعیت استفاده از ظروف یکبار مصرف در شهرداری خبر داد.

گسترش نیوز - ناهید خداکرمی با اشاره به مضرات زیست محیطی استفاده از ظروف یکبار مصرف و پلاستیکی گفت: حدود یک ماه قبل، طی نامه‌ای به حناچی، شهردار تهران از وی خواستیم که ممنوعیت استفاده از ظروف یکبار مصرف و پلاستیکی را در کلیه واحدهای اداری شهرداری ممنوع اعلام کند.

hanachi259.jpg

وی با بیان اینکه البته در برخی مشاغل خدماتی شهرداری همچون میادین میوه و تره بار و فروشگاه شهروندان نمی‌توان استفاده از پلاستیک را منع کرد، افزود: اما معتقدیم که می‌بایست در راستای کاهش استفاده از ظروف پلاستیکی در شهر، از خودمان شروع کنیم که بر همین اساس در مجموعه‌های اداری شهرداری می‌بایست استفاده از ظروف پلاستیکی ممنوع شود.

منبع: ایسنا

نامه "یکبار مصرف" شورای شهر به "حناچی"
کد خبر: ۶۴۷۳۹
۲۲ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۱:۰۰
ارسال نظر
captcha
مالمو
مالمو