|

انتصاب در دانشگاه علوم پزشکی اراک

فهرست محتوا

پنج مدیر جدید در مراکز درمانی و اداری دانشگاه علوم پزشکی اراک معرفی شدند.

به گزارش پایگاه خبری گسترش، حسن طاهراحمدی، رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک در مراسمی ضمن معارفه ۵ مدیر جدید از مدیران پیشین تقدیر کرد. در این مراسم علی ارجمند به عنوان سرپرست دانشکده پزشکی، حسن صلحی به عنوان سرپرست دانشکده توانبخشی، سعیدرضا سلطانی به عنوان سرپرست مرکز آموزشی درمانی آیت الله طالقانی، علی علیمحمدی به عنوان سرپرست مرکز آموزشی درمانی امیرکبیر اراک و محسن عظیمی به عنوان سرپرست مدیریت آمار و فناوری اطلاعات دانشگاه معرفی شدند. بر اساس این گزارش،‌ در این مراسم از زحمات و تلاش‌های حسن صلحی در زمان تصدی ریاست دانشکده پزشکی، محبوبه خورسندی در زمان تصدی ریاست دانشکده توانبخشی تقدیر شد.

انتصاب در دانشگاه علوم پزشکی اراک
کد خبر: ۵۷۷۷
۰۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۰
ارسال نظر
captcha

آخرین اخبار

مالمو
مالمو