مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند گفت: توافقنامه میان این منطقه و استانداری خوزستان با عراقیها برای تردد خودروهای عراقی در منطقه آزاد اروند تدوین شد.
به گزارش پایگاه خبری گسترش به نقل از فرینا، اسماعیل زمانی افزود: با امضای این توافقنامه خودروهای عراقی میتوانند بدون اخذ ویزا در منطقه آزاد اروند تردد کنند اما برای ورود به سرزمین اصلی باید ویزا بگیرند.
وی گفت: این اقدام موجب رونق صنعت گردشگری، رونق اقتصادی شهرهای آبادان و خرمشهر و جذب گردشگر از کشور همجوار شده و ورود و خروج در زمانی نیم ساعته امکانپذیر خواهد شد.