استقبال بینظیر مردم کرمان از نمایشگاه گل و گیاه به قدری زیاد بود که تراکم خودروها ترافیک ایجاد کرد و مردم بیابانهای اطراف جاده باغین را به پارکینگ تبدیل کردند.
به گزارش پایگاه خبری گسترش، نمایشگاه گل و گیاه در استان کرمان همیشه مورد استقبال مردم قرار گرفته است. آخرین دوره از این نمایشگاه طبق معمول در مرکز نمایشگاهی جنوب شرق در استان کرمان برگزار شد و شب قبل به پایان رسید.
روز گذشته استقبال بینظیری از نمایشگاه کرمان صورت گرفت و همین اقبال موجب تعجب مردم شهر کرمان شد. استقبالی که گویا برگزارکنندگان نمایشگاه نیز در انتظارش نبودند.
نمایشگاه بینالمللی کرمان چندین کیلومتر خارج از شهر کرمان است و مردم پس از طی مسافتی طولانی در نزدیکی مکان نمایشگاه با ترافیکی گسترده به طول چند کیلومتر مواجه شدند.
نمایشگاه بینالمللی کرمان چندین کیلومتر خارج از شهر کرمان است و مردم پس از طی مسافتی طولانی در نزدیکی مکان نمایشگاه با ترافیکی گسترده به طول چند کیلومتر مواجه شدند و در نهایت بسیاری از مردم مجبور شدند خودروهای خود را در بیابانهای اطراف جاده پارک کنند.
یکی از غرفه داران در گفتوگو با مهر اظهارکرد: استقبال از نمایشگاه در امسال خوب بود اما در روزهای پنجشنبه و جمعه انتظار این حجم مراجعهکننده آن هم از نمایشگاهی که خارج از شهر بود را نداشتیم.
محمد افزود: در روزهای ابتدایی چون میان هفته بود استقبال گسترده نبود و زیر ساختهای نیز متناسب با همین وضعیت بود اما استقبال در دو روز پایانی به خصوص روز جمعه موجب بروز برخی مشکلات شد.
وی ادامه داد: نگرانی ما این بود که به دلیل خارج بودن نمایشگاه از محدوده شهر با کمبود متقاضی رو برو میشویم که خوشبختانه در روزهای پایانی جبران شد. زمان کار نمایشگاه از ۵ تا ۱۱ شب بود و به همین دلیل به یکباره با تراکم جمعیت مواجه شدیم.
زهرا حسنی پور یکی دیگر از مراجعهکنندگان نمایشگاه بود که بیان کرد: مسئولان باید این حجم بازدیدکننده را پیشبینی میکردند، این را قبول داریم که آنها هم به گونهای غافلگیر شدند اما سوال اینجاست چرا بلافاصله مکانهای نزدیک نمایشگاه به عنوان پارکینگ ساماندهی نشد و یا حداقل ماموران برقراری نظم در نمایشگاه ترافیک را ساماندهی نکردند.