با اعلام پیغام ناظر بازار، نمادهای معاملاتی بورس کالا به بورس تهران منتقل شد.
گسترشنیوز: طبق پیغام ناظر بازار فرابورس ایران، نمادهای معاملاتی شرکت بورس کالای ایران (کالا۱،کالا۲،کالا۳،کالا۴) از امروز از تابلوی الف بازار پایه فرابورس به بازار معاملاتی شرکت بورس اوراق بهادار تهران، انتقال خواهد یافت.