فرماندار اردبیل به ضرورت تشدید نظارت بر بازار اردبیل در آستانه تعطیلات عید نوروزی تأکید کرد.
به گزارش پایگاه خبری گسترش به نقل از مهر، جواد زنجانی تصریح کرد: انتظار میرود تخلفاتی همچون کمفروشی، گرانفروشی، تبلیغات غیرواقع و یا فروش کالاهای فاقد کیفیت رصد شود.
وی افزود: به منظور رفاه حال مردم و تأمین مایحتاج موردنیاز نمایشگاههای بهاره برگزار میشود و ضروری است دستگاههای نظارت و بازرسی بر روند فروش کالاها نظارت داشته باشند.
فرماندار اردبیل با بیان اینکه اقلام پرمصرف از جمله گوشت، تخممرغ و میوه به میزان موردنیاز تأمین شده است، اضافه کرد: باید ادارات متولی شرایطی فراهم کنند که فروش کالاها مدیریت شده و کمبودی در هیچ کالایی نداشته باشیم.
وی از جمله به خرید ۴۵۰ تن سیب و ۹۰۰ تن پرتقال اشاره و تأکید کرد: هیچ نگرانی در تأمین میوه شب عید وجود ندارد.
زنجانی با بیان اینکه کنترل بازار تا پایان تعطیلات ادامه خواهد داشت، ادامه داد: با هدف تأمین رفاه عمومی با موارد تخلف قویاً برخورد میشود.