|
در خراسان شمالی؛

انتخاب مدیران مدارس اینترنتی شد

فهرست محتوا

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش خراسان شمالی خبر داد: دستورالعمل فرآیند انتخاب و انتصاب مدیران مدارس (مبتنی بر سامانه الکترونیکی) در سال تحصیلی آینده در شهرستان بجنورد اجرایی می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری گسترش به نقل از اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش، عباس سعیدی با اشاره به اینکه دستورالعمل انتخاب و انتصاب مدیران مدارس در سال تحصیلی آینده فقط در مرکز استان اجرایی می‌شود، اظهار کرد: بر اساس این دستورالعمل، مشخصات مدرسه هایی که در سال تحصیلی پیش رو نیاز به مدیر دارند در اسفند در سامانه انتخاب و انتصاب مدیران مدارس وارد می‌شود. وی افزود: مدارس ثبت شده در سامانه برای همه داوطلبان تصدی مدیریت مدرسه قابل مشاهده است و داوطلبان با درج کدملی و کدپرسنلی وارد سامانه شده و ضمن مطالعه ضوابط و شرایط عمومی و اختصاصی احراز مدیریت مدارس مندرج، در صورت تمایل درخواست خود را در سامانه ثبت می‌کنند. سعیدی بیان کرد: پس از بررسی و تایید سوابق و استعلام حراست افراد واجد شرایط در آزمون حضوری الکترونیکی که در بازه زمانی اول تا آخر خرداد برگزار می‌شود، شرکت خواهند کرد و در صورت کسب حداقل ۴۰ درصد از مجموع ۲۰۰ امتیاز آزمون مجاز به ورود مرحله بعد که انجام مصاحبه حضوری است، می‌شوند. وی اظهار کرد: مدیران مدارس در این دستورالعمل شامل مدیر آموزگار، مدیر دبستان، مدیر دبیرستان (دوره اول و دوم) و مدیر هنرستان هستند و انتخاب و انتصاب معاونان مدارس همچون سنوات گذشته با پیشنهاد مدیر مدرسه و صدور ابلاغ توسط اداره آموزش و پرورش انجام می شود. سعیدی افزود: در زمان انتصاب فرد به‌عنوان مدیر، لازم است از خدمت سنواتی وی حداقل ۴ سال تا بازنشستگی باقی مانده باشد.

انتخاب مدیران مدارس اینترنتی شد
کد خبر: ۳۰۰۲۵
۰۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۰
ارسال نظر
captcha
مالمو
مالمو