|
کرباسیان در گفتگو با پایگاه خبری گسترش خبرداد:

افتتاح پروژه تولید آهن اسفجی با حضور جهانگیری

فهرست محتوا

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: پروژه تولید آهن اسفنجی شنبه هفته آینده با حضور محمد شریعتمداری، وزیر صنعت، معدن و تجارت و اسحاق جهانگیری معاون اول ریاست جمهوری افتتاح می‌شود.

مهدی کرباسیان، در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری گسترش ، با اشاره به اینکه تولید دائم آهن اسفجی فولاد نی ریز با ظرفیت ۸۰۰ هزار تن آهن اسفنجی شروع شد، بیان کرد: این پروژه یکی از ۷ پروژه فولادی است که خوشبختانه چهارمین پروژه آهن اسفنج بعد از سفید دشت، میانه و شادگان محسوب می شود.

رییس هیات عامل سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران «ایمیدرو» افزود: ‌با افتتاح این پروژه جایگاه ایران در مقام نخست تولید آهن اسفنجی دنیا کماکان حفظ می‌شود.

افتتاح پروژه تولید آهن اسفجی با حضور جهانگیری
کد خبر: ۲۷۹۹۷
۰۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۲:۴۶
ارسال نظر
captcha
مالمو
مالمو