رئیس امور اصناف و بازرگانان وزارت صنعت از الزام نظارت اتاق اصناف ایران در برگزاری نمایشگاههای بهاره و لزوم دریافت مجوز از سازمان صنعت و معدن استانها خبر داد.
به گزارش پایگاه خبری گسترش به نقل از صداوسیما، علی امانت در هماندیشی روسای اتاقهای اصناف سراسر کشور افزود: سالانه نمایشگاههای تخصصی برای واحدهای صنفی و صنعتی برگزار میشود که این نمایشگاهها نیز باید مدیریت شوند.
وی با اشاره به اینکه به نظر میرسد نمایشگاههای بهاره امسال باکیفیت بهتری برگزار شود گفت: با توجه به مخالفت اصناف با برگزاری نمایشگاههای بهاره، دستورالعملی برای عرضه کالا در قالب فروش فوقالعاده ارائهشده که منتظر اظهارنظر وزیر صنعت، معدن و تجارت در این بخش هستیم.