|

مردم گرمسار نگران تامین میوه پایان سال نباشند

فهرست محتوا

فرماندار گرمسار با بیان اینکه مردم نگران تامین میوه و مایحتاج اولیه پایان سال نباشند، گفت: کالاهای اساسی در شهرستان برای شب عید تدارک دیده شده است.

به گزارش پایگاه خبری گسترش به نقل از مهر، داریوش طاهری با بیان اینکه کالاهای اساسی برای پایان سال در گرمسار تامین شده است، ابراز کرد: مردم نگران تامین میوه و ارزاق پایان سال خود نباشند چراکه بازرسان وضعیت بازار شهرستان را تحت کنترل دارند.

وی هدف از تشکیل این جلسه را برنامه ریزی برای تامین کالاهای اساسی مورد نیاز مردم و نظارت بر روند توزیع کالاها برشمرد و افزود: توزیع کالاهای اساسی باید به نحوی ادامه داشته باشد که مردم به راحتی و با اطمینان از کیفیت و قیمت مناسب مایحتاج خود را تامین کنند.

فرماندار گرمسار با بیان اینکه وضعیت بازار به صورت روزانه مورد پایش و رصد بازرسان واقع می شود، ابراز کرد: نظارت جدی بر واحدهای صنفی در راستای کنترل و تنظیم بازار برای جلوگیری از تخلفات احتمالی صورت می گیرد.

طاهری با بیان اینکه تنظیم بازار به عرضه و تقاضا بستگی دارد، تصریح کرد: برخی مواقع عرضه و تقاضا با کمبودهایی دست و پنجه نرم می کند که باید با رویکرد موجود در بازار، تلاش ها در راستای کنترل نظارت انجام شود.

مردم گرمسار نگران تامین میوه پایان سال نباشند
کد خبر: ۲۶۷۵۱
۲۰ دی ۱۳۹۶ - ۰۵:۴۹
ارسال نظر
captcha