نشست روسای مراکز، فعالان و دست اندرکاران صنعت نمایشگاهی کشور هم اکنون در حال برگزاری است.
به گزارش پایگاه خبری گسترش، نشست روسای مراکز، فعالان و دست اندرکاران صنعت نمایشگاهی کشور هم اکنون در سالن خلیج فارس شرکت سهامی نمایشگاههای بین المللی جمهوری اسلامی ایران و با حضور حسین اسفهبدی معاون وزیر صنعت معدن و تجارت، و مدیرعامل سایت تهران در حال برگزاری است.
در این نشست همچنین روسای انجمن برگزارکنندگان نمایشگاه های ایران، انجمن سایت داران استانی و انجمن غرفه سازان به عنوان سه بازوی فعال در حوزه برگزاری رویدادهای نمایشگاهی کشور حضور دارند.