رییس هیئت مدیره اتحادیه صادرکنندگان صنعت چاپ و بسته بندی اعتقاد دارد که نمایشگاه فرصتی برای بزرگ شدن صنایع خواهد بود و نیازمند بهای بیشتر است.
بابک عابدین، رییس هیئت مدیره اتحادیه صادرکنندگان صنعت چاپ و بسته بندی در گفتگو با خبرنگار گسترش گفت: دلیل اصلی برگزاری این رویداد گردهمایی فعالان، صنعتگران و تولیدکنندگان ماشین آلات صنعت چاپ در کنار هم به مدت ۴ روز و ایجاد ارتباط های بازاریابی و بازار سازی مابین بخش های مختلف تولیدکنندگان، مصرف کنندگان، برندها و بازدیدکنندگان نمایشگاه است.
وی در ادامه افزود: فضای نمایشگاه از نظر بصری و از نظری فیزیکی بسیار پیشرفت داشته است و همچنین از نظر امکانات، سالن ۵ به نمایشگاه افزوده شده است که سالنی تازه تاسیس با امکانات بسیار خوب و به روز است. دیدگاه ها نسبت به کیفیت این نمایشگاه بسیار متفاوت است و حتی در زمینه غرفه سازی هم وضعیت نمایشگاه بهتر شده است که اعتبار نمایشگاه را بالاتر می برد.
عابدین همچنین اشاره کرد: اگر دیدگاه ما به سمتی برود که نمایشگاه را محلی برای درآمدزایی ارزی بدانیم، به آن اهمیت بیشتری خواهیم داد و در همین راستا می توانیم فضای کسب و کار را بهبود ببخشیم. طبق تحقیقات انجام شده به ازای هر ۱ دلاری که شهر یا محل نمایشگاه برای برگزاری یک رویداد خرج می کند، ۷ تا ۸ دلار سود تجاری خواهد برد. به همین دلیل اگر بتوانیم فضای نمایشگاه های خود مانند همین نمایشگاه صنعت چاپ، بسته بندی و ماشین آلات را تخصصی تر و با کیفیت تر کنیم حتما شاهد پیشرفت در صنعت خواهیم بود.