سیزدهمین نمایشگاه بینالمللی آب و تاسیسات آب و فاضلاب با حضور ۳۶۳ شرکت داخلی و خارجی در محل دائمی نمایشگاههای بینالمللی تهران آغاز بکار کرد.
به گزارش پایگاه خبری گسترش به نقل از ایرنا، در سیزدهمین نمایشگاه صنعت آب ۲۵۸ شرکت داخلی و ۱۰۵ شرکت خارجی حضور دارند که شرکتکنندگان خارجی در این نمایشگاه از ۲۰ کشور از جمله ایتالیا، ترکیه، آلمان، آذربایجان، مجارستان، چین، فرانسه، اسپانیا، دانمارک، کره جنوبی، هندوستان، سوئیس، اتریش، انگلستان، سوئد، ژاپن، کانادا، بلژیک، ایسلند و جمهوری چک هستند.
در این نمایشگاه، کشورهای چین و آلمان و ترکیه به صورت پاویون کشوری در نمایشگاه حضور پر رنگ تری از سایر شرکتکنندگان دارند؛ علاوه بر حضور شرکتهای فعال در بخش صنعت آب، و تاسیسات آب و فاضلاب، تشکلها و سازمانهای مردم نهاد و انجمنهای مرتبط نیز در نمایشگاه حضور دارند تا در خصوص سیاستهای حوزه خصوصی و تولیدات ساخت داخل و تعامل آنها با دولت نقش جدی تری از خود به نمایش بگذارند.
در این نمایشگاه انواع لوله و اتصالات پلیمری و فلزی، تصفیه و فیلتراسیون، سامانههای آب شیرین کن، لوله و اتصالات و شیرآلات، اتوماسیون و سامانههای ابزار دقیق، سامانههای اندازه گیری، تجهیزات آزمایشگاهی و آخرین فناوریها و تولیدات و تجهیزات آب و فاضلاب در معرض نمایش عمومی قرار خواهد گرفت.
در این نمایشگاه به مدت چهار روز در فضایی به وسعت ۳۰ هزار مترمربع برپاست و همه روزه از ساعت ۹ صبح تا ۵ بعداز ظهر پذیرای بازدیدکنندگان است.