یک پیشکسوت صنعت برق با بیان اینکه ۸۵درصد اقتصاد کشور دولتی است، تاکید کرد: برای رسیدن به رشد اقتصادی پایدار باید بخش خصوصی را با بها دادن به نخبگان تقویت کرد.
ناصر شایان، فعال در زمینه تولید تابلوها و تجهیزات برق و نیروگاه در گفت و گو با پایگاه خبری گسترش تولید با کار گروهی انجام میشود. وی که از موسسان سندیکای صنعت برق است، فرهنگسازی را مهمترین عامل در تقویت بخش خصوصی دانست. شایان بر این اعتقاد است که برای رسیدن به تولید پایدار باید تشکلها فعالتر شوند. همچنین فعالیتهای حزبی باید با دولت یکدست و هماهنگ شود. در این راستا باید واردات به نفع تولید باشد و صادرات بدون انحصارگرایی انجام شود. شایان با پیشنهاد تشکیل شورای پیشکسوتان در بخش خصوصی اظهار کرد: قدیمیهای صنعت با وجود تجربه و دانشی که دارند نباید از بخش تولید کشور کنارهگیری کنند بلکه با تهیه آییننامه برای ایجاد شورای پیشکسوتان اقدام کنند تا این افراد همراه جوانان و سرمایهگذاران باشند.