نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی گفت: مشکلات محیط زیستی رمق شهر اصفهان را گرفته، از این رو ضروری است با استفاده از سرمایه گذاری خارجی و استفاده از روش دانش بنیان این معضلات را برطرف سازیم.
به گزارش پایگاه خبری گسترش به نقل از ایسنا،ناهید تاج الدین، با اشاره به حضور دو برابری زنان در شورای پنجم شهر اصفهان اظهار کرد: انتظار میرود که مشکلات بانوان شهر اصفهان بیش از گذشته مورد توجه باشد. وی با اشاره به اینکه مسئولان باید پاسخگوی مطالبات مردم باشند، ادامه داد: اعضای شورای شهر باید حماسه مردم اصفهان را تکمیل کنند، مردم با حضور خود دغدغه مندی شان نسبت به مسائل شهری را نشان دادند و اعضای شورای شهر باید به این مهم توجه داشته باشند. نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: مردم اصفهان به بلوغ سیاسی رسیدهاند، حضور مردم نشان از ارتقای جایگاه شورا داشت و نباید این امر را مورد بی توجهی قرار داد.