|

کمبود امکانات جان دوقلوی نیکشهری را گرفت

فهرست محتوا

رییس بیمارستان ایران ایرانشهر در جنوب سیستان وبلوچستان گفت: دوقلوهای نیکشهری که از ناحیه سینه و شکم به هم چسبیده بودند به دلیل نبود امکانات پزشکی پیشرفته در ایرانشهر صبح سه شنبه فوت شدند.

به گزارش پایگاه خبری گسترش به نقل از ایرنا، فرهاد دادگر با اعلام این مطلب اظهارکرد: این دوقلوها حاصل دومین زایمان طبیعی مادر نیکشهری در تاریخ ۲۳ تیر امسال در بیمارستان ۲۲ بهمن نیکشهر بودند.

وی افزود: مادر به همراه نوزادها برای ادامه درمان و ویزیت متخصص کودکان و نوزادان به بیمارستان ایران ایرانشهر منتقل شده بود. این دوقلوها دقایقی قبل به دلیل نبود امکانات پزشکی پیشرفته فوت شدند.

رییس بیمارستان ایران ایرانشهر گفت: یکی از قل‌ها دچار ترشحات صفراوی شده بود و باید برای ویزیت فوق تخصص نوزادان و فوق تخصص جراحی کودکان به مرکز مجهزتر اعزام می‌شد. با وجود پیگیری‌های لازم برای اعزام نوزادان متأسفانه به دلیل پذیرش نکردن مراکز بالاتر، این ۲ نوزاد جان خود را از دست دادند.

گفتنی است؛ رییس بیمارستان ۲۲بهمن نیکشهر چند روز قبل اعلام کرده بود که این دوقلوها از لحاظ جسمانی هیچ گونه مشکلی ندارند و تنها مشکل آنان بهم چسپیدگی از ناحیه شکم و سینه است.

دکتر قوام‌الدین اشرفی زاده اظهار کرده بود: با توجه به اینکه این نوزادان سالم هستند و تمام اعضای آنها به طور جداگانه کامل است با جراحی پیچیده مشکل به هم چسبیدگی آنان برطرف می‌شود.

وی افزود: متاسفانه بیمارستان‌های مجهز کشور از جمله بیمارستان زاهدان، تهران، مشهد، شیراز و کرمان تا کنون این نوزادهای بهم چسپیده را پذیرش نکردند.

کمبود امکانات جان دوقلوی نیکشهری را گرفت
کد خبر: ۱۰۲۰۱
۲۷ تير ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۴
ارسال نظر
captcha

آخرین اخبار

مالمو
مالمو