در مراسم پنجاهمین سالگرد ایدور که صبح امروز در سالن همایش های کتابخانه ملی برگزار شد، مدیران سابق ایدرو لوح تقدیری را به وزیر صنعت، معدن و تجارت اعطاء کردند.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری گسترش، در این مراسم مدیران عامل سابق ایدور لوحی را به پاس قدردانی از زحمات محمدرضا نعمت زاده وزیر صنعت، معدن و تجارت تقدیم وی کردند.
لازم به ذکر است؛ در مراسم پنجاهمین سالگرد ایدرو از تمبر ایدرو با حضور نماینده ای از شرکت پست رونمایی شد.