|
کدخبر: 327300

شرایط فروش این محصول جذاب ایران خودرو اعلام شد + جدول

شرایط فروش تارا دستی و اتوماتیک ایران خودرو در اردیبهشت ۱۴۰۳ اعلام شد. ایران خودرو نسخه اتوماتیک و دستی تارا را به شکل فروش فوق العاده و پیش فروش به متقاضیان عرضه می‌کند.

اقتصاد شرایط فروش این محصول جذاب ایران خودرو اعلام شد + جدول

طراحی پلتفرم جدید برای هر خودروساز کار مهندسی بسیار دشواری است و از نظر تولیدی بسیار هزینه‌بر. دستیابی ایکو به پلتفرم پژو ۳۰۱ یک خوش‌شانسی است. اما طراحی موتور جدید نیز برای هر خودروساز کاری دشوار و هزینه‌بردار است. بنابراین ایکو به‌جای استفاده از یک پیشرانه مدرن‌تر، از همان پیشرانه ۱.۶ لیتری ۱۶ سوپاپ TU5 پژو استفاده کرده است که در خودروهایی مانند پژو 206، پژو پارس، دانگ فنگ H30 کراس و حالا تارا نیز استفاده شده است. این پیشرانه به‌راستی یک عتیقه در صنعت خودروسازی جهان و حتی ایران به حساب می‌آید.

با وجود قدمت زیاد این پیشرانه معمولی و نسبتا کم‌مصرف، مزیت استفاده از آن فراوانی قطعات فنی و سهولت تعمیرات برای مصرف‌کننده است. بنابراین مالک خودرو حداقل از نظر ویژگی‌های فنی، دوام و فراوانی اجزای این پیشرانه تا حدودی آسوده‌خاطر است.

گیربکس تارا شامل دو نمونه دستی ۵ و ۶ سرعته و یک نمونه اتوماتیک ۶ سرعته است که در کنار یکدیگر، تارا را به یک خودرو با ۴ تیپ تولیدی مختلف شامل V1، V2، V3 و V4 دسته‌بندی می‌کند. تفاوت نمونه دستی و اتوماتیک تارا در تیپ‌های مختلف، در اختلاف وزن ۱۰۰ کیلوگرمی نسخه اتوماتیک (حدود ۱۰۰ کیلوگرم سنگین‌تر از نمونه دستی) و ضعف 0.5 ثانیه‌ای در شتاب‌گیری اولیه تیپ اتوماتیک است که با وجود اختلاف وزن، کاملا طبیعی است.

گروه صنعتی ایران خودرو برای تعداد محدودی از متقاضیان با اولویت زمستان ۱۴۰۲ در سامانه یکپارچه، امکان انتخاب و واریز وجه را فراهم کرده است. متقاضیان خرید خودرو تارا دستی و اتوماتیک به مدت ۱۰ روز یا تا زمان تکمیل ظرفیت می‌توانند با مراجعه به سایت فروش اینترنتی ایران خودرو به آدرس esale.ikco.ir فرایند واریز وجه را انجام دهند. ایران خودرو از طریق پیامک، زمان فعال‌سازی این بخشنامه را به متقاضیان اعلام می‌کند. در این با جزئیات شرایط شرایط فروش تارا دستی و اتوماتیک ایران خودرو در اردیبهشت ۱۴۰۳ آشنا خواهیم شد.

جدول

منبع: گجت نیوز

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها