|
کدخبر: 327263

قیمت های شگفت انگیز محصولات سایپا اعلام شد + جدول

شرکت سایپا جدیدترین قیمت کارخانه ای محصولات خود را اعلام کرد.

اقتصاد قیمت های شگفت انگیز محصولات سایپا اعلام شد + جدول

جدول قیمت کارخانه ای محصولات سایپا در ماه خرداد سال ۱۴۰۳ به شرح زیر است.

 

محصولات-سایپا

سایپا، یک شرکت خودروساز ایرانی است که در سال ۱۳۴۴ تأسیس شد. اولین خودروهای این شرکت، محصولات شریک فرانسوی آن یعنی سیتروئن بودند و از سال ۱۳۴۷، سایپا که مقر آن در تهران بود، بسیاری از مدل‌ های ژیان را تولید می‌کرد.

در دههٔ ۱۳۸۰، سایپا پیشرفت فراوانی کرد و توانست نخستین خودروی طراحی اختصاصی خود را نیز در همین دهه بسازد. در سال ۱۳۸۱، تولید آزمایشی خودروی پراید ۱۴۱ صورت پذیرفت و معرفی آن به بازار ایران انجام شد.

خودروسازی زامیاد

زامیاد یکی از شرکت‌های زیرمجموعه گروه خودروسازی سایپا است و خودروهای کار و تجاری سبک و سنگین تولید می‌کند. بخشنامه و اطلاعیه‌های پیش فروش وانت‌های این شرکت مثل وانت نیسان آبی، پادرا و پادرا پلاس همزمان با پیش فروش خودروهای سواری سایپا اعلام می‌شود و برای ثبت نام این خودروها نیز باید از طریق سایت فروش اینترنتی سایپا اقدام کرد.

آخرین قیمت وانت نیسان (اردیبهشت)

شرکت خودروسازی زامیاد، روز یکشنبه، ۹ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳ قیمت جدید انواع نیسان بنزینی خود را اعلام کرد.

نام خودرو قیمت خودرو (تومان)
نیسان بنزینی آپشنال ۵۶۰.۰۰۰.۰۰۰
نیسان بنزینی آپشنال با موتور M24P ۵۷۹.۰۰۰.۰۰۰
نیسان دوگانه‌سوز آپشنال ۶۲۲.۰۰۰.۰۰

گروه خودروسازی سایپا در راستای افزایش عرضه محصولات خود به بازار، پیش فروش خودروهای سواری اطلس G و سهند S که زمان تحویل آن دی الی اسفندماه سال جاری است ‌را از روز چهارشنبه (۱۴۰۳/۰۲/۲۶) از طریق سایت فروش اینترنتی به آدرس saipa.iranecar.com شروع کرد.

فروش محصولات سایپا در قالب سه طرح عادی،‌ جایگزینی خودروهای فرسوده و حمایت از خانواده و جوانی جمعیت است.

 

فروش-سایپا

متقاضیان جهت تسهیل در فرآیند ثبت نام شرایط فروش گروه خودروسازی سایپا، می بایست قبل از زمان شروع ثبت نام به سایت فروش اینترنتی به نشانی فوق مراجعه کرده و نسبت به ثبت نام و یا به روز رسانی اطلاعات شخصی و دریافت کد کاربری و رمز عبور اقدام کنند.

گفتنی است،‌ ثبت‌نام متقاضیان تا زمان تکمیل ظرفیت، ادامه خواهد داشت.

سایپا اطلس S به گیربکس ۵ دنده دستی و فرمان هیدرولیک مجهز است و در فهرست آپشن‌های آن، ترمز ABS و EBD، کنترل ایستایی در سربالایی، کنترل پایداری، کنترل کشش، تهویه مطبوع نیمه اتوماتیک، ایزوفیکس، سنسور پارک عقب، چراغ بدرقه، چراغ خودکار، چراغ روز، ناوبری و پورت USB شارژر موبایل دیده می‌شود.

سایپا اطلس G، نسخه فول آپشن این هاچبک با جعبه دنده دستی و فرمان هیدرولیک است و علاوه بر آپشن‌هایی که در تیپ S دیده می‌شود، به نمایشگر ۷ اینچی مولتی مدیا، دوربین عقب، دکمه‌های کنترلی روی فرمان، صندلی با روکش چرم، آینه بغل برقی تاشو، آنتن کوسه‌ای، تریم داخلی دو رنگ، سانروف و بدنه دو رنگ نیز مجهز شده است.

منبع: طلا

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها