|
کدخبر: 226936

خرید خرد و عمده انواع رزین های اپوکسی در فروشگاه اُشیم

اخبار خرید خرد و عمده انواع رزین های اپوکسی در فروشگاه اُشیم

امروزه با شیوع ویروس کرونا و افزایش کسب و کارهای خانگی و یا شغل های کارگاهی کوچک, فروش محصولات تزئینی مبتنی بر رزین های اپوکسی بسیار افزایش پیدا کرده است. رزین ها دارای تنوع و دسته بندی متعددی هستند, برای مثال رزین های فنولیک, رزین پلی استر و رزین اپوکسی و رزین اپوکسی رقیق و رزین اپوکسی غلیظ از رایج ترین رزین ها می باشند اما بیشترین استفاده در زمینه کارهای تزئینی را رزین های اپوکسی دارا هستند که خرید رزین اپوکسی و انواع دیگر آن در فروشگاه مواد شیمیایی اُشیم امکان پذیر می باشد.

آشنایی با رزین اپوکسی

رزین های اپوکسی که به پلی اپوکسید ها نیز معروف هستند، دسته ای از پیش پلیمرها و پلیمرهای واکنش پذیر هستند که حاوی گروه های اپوکسید می باشند. گروه عاملی اپوکسید نیز در مجموع اپوکسی نامیده می شود.(نام آیوپاک برای گروه اپوکسید اکسیران است). رزین اپوکسی ها را می توان با توجه به نوع محصول تولیدی و میزان ظرافت آن به دو صورت رزین اپوکسی غلیظ و رزین اپوکسی رقیق استفاده نمود که هر یک با توجه به نوع محصول دارای مزیت هایی می باشند که تمامی مصرف کنندگان رزین ها, می توانند این محصولات را به صورت خرد و یا عمده از طریق فروشگاه آنلاین مواد شیمیایی اوشیم تهیه نمایند.

رزین های اپوکسی موجود در بازار دارای انواع متنوعی می باشند که با توجه به نوع محصول تولیدی ( برای مثال رنگی بودن یا بی رنگ بودن محصولات, شفاف یا کدر بودن محصولات, رنگی یا غیر رنگی بودن محصولات, تزئینی بودن یا پوششی بودن محصولات مانند کف پوش های رزینی) می توان نوع رزین مصرفی را انتخاب نمود. این محصولات متفاوت که همگی به صورت خرد و عمده از تارنما فروشگاه شیمیایی اُشیم قابل تهیه است, بر اساس کشور سازنده ی آنها نیز دسته بندی و نام گذاری شده اند. برای مثال رزین اپوکسی نانیا که محصول کشور تایوان است و از بالاترین کیفیت برخوردار می باشد؛ این محصول تحت عنوان رزین اپوکسی نانیا (تایوان NPEL 128 ) در سایت فروشگاه اُشیم قابل عرضه می باشد. این نوع از رزین اپوکسی برای کارهای ظریف تزئینی و مخصوصا محصولات شفاف و بدون رنگ بسیار کاربرد دارد.

فروشگاه اُشیم

دیگر رزین اپوکسی موجود در فروشگاه اُشیم, رزین اپوکسی ساخت و تولید ایران می باشد که برای مصارف گوناگونی دارای کاربرد است, این محصول با نام رزین اپوکسی E06 در فروشگاه آنلاین اُشیم وجود دارد.

از دیگر رزین اپوکسی های قابل تهیه و خرید از فروشگاه اُشیم, رزین اپوکسی ساخت کشور کره می باشد که با نام رزین اپوکسی کومهو (کره KER828) مشخص شده است که این محصول نیز دارای کیفیت بسیار بالا و شفافیت زیاد می باشد.

تمامی رزین های اپوکسی نام برده, همراه با هاردنر یا سخت کننده (سفت کننده) آنها عرضه می شود. رزین های اپوکسی که نوعی رزین مصنوعی و یا سنتزی هستند طی فرآیند پخت یا سخت شدن, به پلیمر های سفت و سخت تبدیل می شوند و پیوند های عرضی و رشته های پلیمری آنها شکل می گیرد. پخت با استفاده از طیف وسیعی از واکنش دهنده های مختلف از جمله آمین های چند عاملی و چند کاربردی ، اسید ها و انیدرید های اسیدی ، فنول ها و غیره صورت داده شوند. این واکنش دهنده ها غالباً به عنوان کیور کننده ها, سخت کننده ها یا هاردنر ها شناخته می شوند.

لازم به ذکر است که خرید و فروش خرد و عمده انواع رزین های اپوکسی و هاردنرهای مناسب آن ها در فروشگاه مواد شیمیایی اُشیم قابل انجام می باشد.

 

مشخصات، قیمت و خرید رزین اپوکسی کومهو (کره KER828)

همانطور که بیان شد, یکی از رزین اپوکسی های موجود در فروشگاه مواد شیمیایی اُشیم, اپوکسی رزین ساخت کشور کره می باشد, به صورت کلی رزین های اپوکسی به دلیل چسبندگی بالا، مقاومت شیمیایی و حرارتی قابل قبول، خواص مکانیکی بی نظیر و خاصیت عایق الکتریکی بسیار خوب, معروف هستند. و انواع کاربردهای عایق حرارتی بالا یا هدایت حرارتی همراه با مقاومت الکتریکی بالا برای کاربردهای الکترونیکی در دسترس است. علاوه بر این موارد, استفاده از رزین ها و رزین های اپوکسی در صنعت چسب, کف پوش ها, وسایل تزئینی و غیره دارای کاربرد فراوان هستند که تمامی این کاربرد ها را می توان توسط رزین با کیفیتی مانند رزین اپوکسی کومهو عملی ساخت. همانطور که در بالاتر به آن اشاره شد, می توان برای خرید خرد و عمده رزین اپوکسی کومهو, با توجه به نوع محصول تولیدی, آن را به صورت رقیق (رزین اپوکسی رقیق (کره)) و یا غلیظ (رزین اپوکسی غلیظ (کره) از سایت فروشگاه اُشیم خریداری نمود.

فروشگاه اُشیم

این محصول رزینی در کل واکنش پذیری بالایی با سایر مواد ندارد (این یک حسن محسوب می شود). در این نوع رزین اپوکسی, واکنش با اکسیژن و رطوبت در کمترین اندازه صورت می گیرد که دو عامل فراوان و رایج در تخریب و تغییر رنگ رزین می باشند. واکنش های اپوکسید ها با موادی چون اسید ها و باز ها و سایر مواد شیمیایی بسیار زیاد می باشد, اما واکنش رزین اپوکسی کومهو با مواد شیمیایی یاد شده بسیار کمتر است, زیرا که در پایدار ترین حالت خود تولید شده و میل زیادی به واکنش ندارد.

رایج ترین و مرسوم ترین روش ساخت و تولید رزین های اپوکسی از جمله رزین اپوکسی کومهو بر اساس واکنش اپی کلرو هیدرین ECH) ) با بیس فنول A می باشد که ماده شیمیایی بیس فنول A دی گلیسیدیل اتر (که معمولاً با نام BADGE یا DGEBA شناخته می شود) را حاصل می دهد. رزین های مبتنی بر بیس فنول A بیشترین رزین های تجاری را شامل می شوند، اما سایر بیس فنول ها به طور مشابه با اپی کلرو هیدرین واکنش می دهند ، به عنوان مثال بیسفنول F از جمله ی آن ها می باشد.

 

فروشگاه آنلاین مواد شیمیایی اُشیم

فروشگاه اشیم, به عنوان جامع ترین فروشگاه آنلاین خرید مواد شیمیایی, عرضه تمامی محصولات بیان شده در این مقاله را چه به صورت خرد و چه به صورت عمده فراهم ساخته است و تنها با چند کلیک و مشاوره با کارشناسان خبره این مجموعه, می توان رزین اپوکسی و سایر مواد شیمیایی مرتبط با نیاز خود را از این فروشگاه تهیه نمود.

لازم به ذکر است که تنوع محصولات این فروشگاه محدود به رزین ها و یا فروش رزین اپوکسی نمی شود؛ بلکه ارائه انواع مواد شیمیایی صنعتی و آزمایشگاهی, اعم از پلاستی سایزر ها, افزودنی ها, پلیمر ها, حلال ها, روغن ها, مواد شیمیایی پودری مانند انواع نمک ها, چسب ها و موم ها و بسیاری از مواد شیمیایی دیگر, از افتخارات این مجموعه می باشد.

راه های ارتباطی فروشگاه مواد شیمیایی اوشیم به منظور استعلام قیمت و خرید خرد و عمده انواع رزین های اپوکسی و انواع مواد شیمیایی به شرح زیر می باشد.

تلفن:  88446925-021 و 88428964-021          

موبایل: 09209091600

آدرس سایت: www.oshim.ir

رسانه های اجتماعی: @oshim.ir

ارسال نظر