|
کدخبر: 323883

در مورد بروکر آلپاری

بروکر آلپاری، به عنوان یک شرکت با سابقه، معتبر و شناخته شده در ایران، خدمات خود را با اسپردهای بسیار رقابتی، دسترسی به پلتفرم‌های معاملاتی متاتریدر ۴ و ۵، و همچنین امکان سرمایه‌گذاری در حساب‌های PAMM با حداقل سرمایه اولیه فقط ۵۰ دلار، ارائه می‌دهد.

بروکر آلپاری، به عنوان یک شرکت با سابقه، معتبر و شناخته شده در ایران، خدمات خود را با اسپردهای بسیار رقابتی، دسترسی به پلتفرم‌های معاملاتی متاتریدر ۴ و ۵، و همچنین امکان سرمایه‌گذاری در حساب‌های PAMM با حداقل سرمایه اولیه فقط ۵۰ دلار، ارائه می‌دهد. علاوه بر این، آلپاری روش‌های پرداخت متنوعی از جمله واریز و برداشت با واحد پول ریال را فراهم می‌کند که این امکانات معامله‌گران را از سرعت، سهولت و بدون مشکل بودن فرآیند تراکنش‌های مالی مطمئن می‌سازد. همچنین، این بروکر امکان استفاده از حساب آزمایشی را برای مبتدیان به منظور یادگیری معامله و برای معامله‌گران با تجربه جهت تست استراتژی‌های جدید بی‌پایان فراهم می‌آورد.

بررسی بروکر آلپاری

بررسی بیشتر در مورد این بروکر: سایت آلپاری

آموزش ثبت نام در آلپاری

مراحل ثبت نام در بروکر آلپاری آسان است:

  1. مراجعه به سایت رسمی ALPARI
  2. پر کردن فرم ثبت نام بروکر آلپاری با اطلاعات دقیق خود
  3. تایید ایمیل و شماره تلفن
  4. مراجعه به بخش «اطلاعات شخصی» تکمیل اطلاعات هویتی خود
  5. ارسال اسکن کارت ملی یا پاسپورت جهت احراز هویت
  6. افتتاح یک حساب تجاری آزمایشی (دمو)

احراز هویت در آلپاری

احراز هویت آلپاری در واقع مرحله پنجم ثبت نام در آلپاری است.

  1. در بالای کابین شخصی روی آیکون آدمک کلیک کنید و به بخش اطلاعات شخصی بروید تا به صفحه زیر هدایت شوید.
  2. اطلاعات خود را بررسی کنید و هر کدام درست نیست را تصحیح کنید.
  3. برای احراز هویت، در پایین صفحه از منوی ارسال مدرک، گزینه گذرنامه یا کارت ملی را انتخاب کنید و تصویر آن را آپلود کنید.
  4. برای احراز آدرس سکونت، از منوی ارسال مدرک، گزینه گواهی اقامت را انتخاب کنید و تصویر یکی از قبض‌های محل سکونت خود را آپلود کنید. (میتوانید پی دی اف قبض خود را از اپلیکیشن قبضینو دانلود کنید).

احراز هویت در آلپاری

مدارک شما بررسی میشه و درصورت تایید یا عدم تایید از طریق ایمیل به شما اطلاع داده میشود.

انواع حساب ها

آلپاری حداکثر اهرم معاملاتی ۱:۳۰۰۰ را در حساب‌های ECN و اهرم ۱:۱۰۰۰ در حساب‌های استاندارد ارائه می‌دهد. این بروکر دارای ساختار ترازبندی شده‌ است، که با افزایش حجم معامله نیاز به مارجین را افزایش داده و حداکثر اهرم را کاهش می‌دهد. حداکثر اهرم در معامله‌ی ارزهای دیجیتال و معامله CFD سهام ۱:۵ ارائه میشود، اما برخی کالاها و CFD شاخص‌ها تا حداکثر اهرم ۱:۵۰۰ میرسد.

حفاظت از تراز منفی اطمینان می‌دهد که معامله‌گران نمی‌توانند بیشتر از سپرده‌های خود ضرر کنند.

انواع حساب های تجاری

این بروکر شش نوع حساب به علاوه حساب سرمایه‌گذاری پم را به شمتریانش ارائه میدهد و تفاوت‌های قابل توجه آن با بروکرهای دیگر در اسپرد و کمیسیون کم، دسترسی به دارایی‌های زیاد برای معامله، نیاز به حداقل سپرده و حداکثر اهرم بالاست. حداقل سپرده ۱۰۰ دلار برای حسابهای متصل به متاتریدر ۵ و ۲۰ دلار برای حسابهای متصل به متاتریدر ورژن ۴ میباشد.

آلپاری اخیرا حساب نانو را از سبد معاملاتی خود حذف کرده است.

اسپرد و هزینه معاملاتی برای حساب های معاملاتی ECN بطور قابل توجهی کاهش میابد. حداقل سرمایه مورد نیاز برای فعال شدن حساب ECN متصل به متاتریدر ۴ ، ۳۰۰ دلار است. سرمایه مورد نیاز برای حساب ECN متاتریدر ۵ سپرده ۵۰۰ دلار میباشد.

بیشتر بخوانید: پاکت آپشن

حساب دموی آلپاری

آلپاری حساب‌های دمو با متاتریدر ۴ و ۵ ارائه می‌دهد که نیاز به یک درخواست سریع و تایید ایمیل یا شماره تلفن دارد. حساب دموی آلپاری فاقد تاریخ انقضا است و معامله‌گران می‌توانند تنظیماتی مانند موجودی حساب و اهرم را شخصی‌سازی کنند. توصیه می‌کنم مشخصات حساب آزمایشی را مطابق با حساب زنده‌ خود انتخاب کنید.

البته به معامله‌گران تازه‌کار هشدار می‌دهم که هنگام استفاده از معاملات دمو به عنوان یک ابزار آموزشی، محدودیت‌های آن را در نظر بگیرند. حساب دمو قرارگیری در معرض ریسک و فشار روانی حاصل از سرمایه‌گذاری پول واقعی را فراهم نمی‌کند.

ویژگی‌های منحصربه‌فرد این بروکر

از جمله ویژگی‌های منحصربه‌فرد این بروکر، به جز هزینه‌های اسپرد و کمیسیون، حساب‌های پم PAMM هستند. این بروکر دارای ۴۰۰۰ حساب پم PAMM با بیش از ۶۰۰۰۰ سرمایه‌گذار فعال است.

همچنین برنامه کش بک بروکر آلپاری را دوست دارم. این ویژگی برای معامله‌گران فعال که حجم بالایی معامله میکنند نکته مثبتی است.

یکی از بهترین ویژگی‌های این بروکر برنامه وفاداری شش سطحی آن در بخش امتیاز من است که به موجودی کل حساب‌ها بستگی دارد که یکی از عادلانه‌ترین برنامه‌هایی است که تاکنون بررسی کرده‌ام.

بخش امتیاز من بروکر

تحقیق و آموزش

معامله‌گران مبتدی از مجموعه وسیعی از مقالات، تقسیم‌شده به استراتژی‌های معاملاتی، ارزهای دیجیتال، سرمایه‌گذاری‌ها، روان‌شناسی معاملات، تحلیل بازارهای مالی و یک بخش با عنوان “دیگر” بهره‌مند می‌شوند. این مجموعه مقدمه‌ای مناسب ارائه می‌دهد اما نیاز به عمق بیشتری دارد. از محتوای ویدئویی، وبینارها و دوره‌های مقدماتی بهره‌مند خواهند شد.

پشتیبانی مشتری

پشتیبانی سریع و مؤثر یکی از ویژگی‌های برجسته تعهد این بروکر فارکس به مشتری است. کارمندان آموزش دیده آماده‌اند تا به سوالات پاسخ دهند و تجربه تریدینگ روان برای تریدرها فراهم کنند.

پشتیبانی فارسی از ساعت 9 صبح الی 19 به وقت ایران به مشتریانش خدمات میدهد. فقط کافیه در کابین شخصی ، گوشه چپ پایین ، دکمه نارنجی را بزنید و گزینه بالا چت آنلاین را انتخاب کنید.

مزایای ثبت نام در آلپاری

  • ✓ واریز و برداشت متنوع از جمله ریالی
  • ✓ حداقل مبلغ سرمایه گذاری ۲۰ دلار
  • ✓ حساب سرمایه‌گذاری پم بدون نیاز به تجربه ترید
  • ✓ حساب آزمایشی نا محدود
  • ✓ اسپرد و کمیسیون خیلی پایین و رقابتی

معایب ثبت نام در آلپاری

  • ✗ تاخیر در بازشدن معاملات و فریز شدن موقع انتشار خبر

 

نویسنده: رپورتاژ

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها