|
کدخبر: 36893

آغاز هفدهمین نمایشگاه ماشین آلات و مواد اولیه بیسکویت، شیرینی و شکلات

تهران، امروز «شیرین‌کام» می‌شود

نمایشگاه بین المللی تهران از امروز میزبان هفدهمین دوره نمایشگاه بین المللی ماشین آلات و مواد اولیه بیسکویت، شیرینی و شکلات ایران (شیرینی و شکلات تهران) است.

گسترش نیوز: این رویداد ۴ روزه که به همت شرکت ماندگار تجارت شیرین برپا شده است از اوایل دهه ۸۰ و به صورت سالانه برگزار می‌شود.

nama-shirini.jpg

نخستین دوره نمایشگاه شیرینی و شکلات تهران در سال ١٣٨١ و در فضایی به مساحت ۳ هزار مترمربع کار خود را آغاز کرد و حالا پس از ۱۶ دوره برپایی در ۳۳ هزار متر مربع میزبان علاقه‌مندان شده است. براساس آمارهای به دست آمده در این دوره بیش از ۳۰۰ فعال صنعت شیرینی و شکلات داخلی و خارجی گرد هم جمع شده‌اند.

بزرگترین رویداد شیرینی خاورمیانه به جرات می‌توان این نمایشگاه را بزرگترین و تنها نمایشگاه تخصصی شیرینی و شکلات در خاورمیانه دانست که سالانه و به صورت کاملا تخصصی در سه بخش اصلی این صنعت از جمله محصولات تولید شده، مواد اولیه و ماشین آلات برگزار می‌شود. هدف از برگزاری این نمایشگاه ارائه نوآوری‌ها دانش فنی روز دنیا و عرضه محصولات نهایی مواد اولیه و ماشین‌آلات مربوط به این بخش است.

تحریم اثر کرد؟ نگاهی به آمار دوره پیش نشان می‌دهد در شانزدهمین دوره نمایشگاه شیرینی و شکلات تهران ۳۴۰ شرکت داخلی و ۶۸ شرکت خارجی از ۲۶ کشور دنیا شامل امارات، ترکیه، اسپانیا، آلمان ایتالیا، فرانسه، اکراین، مالزی، چین و آمریکا حضور یافتند. به عبارت دیگر می‌توان گفت زخم تحریم به تن نمایشگاه شیرینی و شکلات تهران هم خورده و تعداد مشارکت کنندگان این رویداد تا حدودی کاهش یافته است. با این حال متولیان برپایی این رویداد در تلاش هستند تا هر طور شده کام تهران را برای هفدهمین سال متوالی شیرین نگه دارند.

هفدهمین دوره نمایشگاه بین المللی ماشین آلات و مواد اولیه بیسکویت، شیرینی و شکلات ایران «شیرینی و شکلات تهران» از ۲۴ الی ۲۷ شهریور ۱۳۹۷ در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی تهران برپاست.

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها