|
کدخبر: 11816

تره بار هم نمایشگاه شد؟

نمایشگاه میوه و سبزیجات هنگ کنگ از ۱۵-۱۷ شهریور ماه در مرکز نمایشگاه جهانی آسیا برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری گسترش به نقل از عصرنمایشگاه؛ نمایشگاه میوه و سبزیجات هنگ کنگ (Asia Fruit Logistica) تنها نمایشگاه تجاری بین‌المللی سالیانه برای بازرگانی میوه و سبزیجات تازه در آسیا است که منحصرا در مورد تولید محصولات تازه و زنجیره ارزش (ارزش اقتصادی) این بخش در کل آسیا تمرکز دارد.

نمایشگاه تجهیزات میوه و سبزیجات اسیا فرصتهای بی‌نظیری برای شما به‌وجود می‌آورد تا از تغییرات سریعی که در دنیای تولید محصولات تازه اتفاق می‌افتد باخبر شوید و موقعیتهای تجاری جدیدی را ایجاد می‌کند و به شما کمک می‌کند تا تجارت خود را توسعه دهید.

این نمایشگاه بهترین جایگاه در آسیا برای دستیابی به نگاه کلی در مورد بازاریابی و فروش، شناسایی محصولات جدید و متنوع، و همجنین برقراری ارتباط با مخاطبین تجاری جدید در این بخش می‌باشد. محصولات قابل نمایش شامل میوه‌ها و سبزیجات تازه و فرآوری نشده، میوه‌های خشک، خشکبار و آجیل، گیاهان دارویی و ادویه جات، محصولات ارگانیک، بذرها، گیاهان آپارتمانی، و تجهیزات برداشت می‌باشد.

همچنین فروشندگان محصولات و خدمات بسته‌بندی، نگهداری، حمل‌ونقل، سردخانه (انبارداری) محصولات را معرفی و ارائه می‌دهند. شرکت‌ها و سازمان‌ها از تمام قاره‌ها و بخشهای تجاری و حتی کمپانی‌های کوچک تجاری خواهان جذب بازارهای آسیایی و سازمان‌های مستقر در این منطقه با محصولات جدید هستند.

asia-fruit-logistica.jpg

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها