|
کدخبر: 287552 سهیل فرزین

مدیرعامل مجموعه نمایشگاهی شهر آفتاب در گفتگو با گسترش نیوز مطرح کرد:

خیالتان از برگزاری نمایشگاه نفت راحت! + ویدئو

تقدسی نژاد گفت: مجموعه نمایشگاهی کشور نیز باید صبوری کند تا ۲ ماه وعده‌های ما سپری شود. ما ایمان داریم که با انجام اقدامات استاندارد و تحقق وعده‌ها، نمایشگاه نفت به صورت کاملاً متفاوت با دوره های قبل برگزار خواهد شد.

فیلم خیالتان از برگزاری نمایشگاه نفت راحت! + ویدئو

نمایشگاه بین‌ المللی صنعت نفت مهم‌ ترین رویداد نمایشگاهی ایران است که بیشترین مشارکت‌ کننده داخلی و خارجی را در سال ‌های گذشته داشته است و بر اساس تصمیم شورای سیاست ‌گذاری این رویداد که با حضور مدیران ارشد صنعت نفت و مدیران شرکت ‌های اکتشاف و تولید، سازندگان کالا و تجهیزات، انجمن‌ ها و بخش‌ های مرتبط با صنعت نفت برگزار می‌شود در دوره بیست‌وهفتم در شهر آفتاب برگزار خواهد شد.

خبرنگار گسترش نیوز پیرامون این موضوع گفتگویی را با عباس تقدسی نژاد مدیرعامل سایت نمایشگاهی شهر آفتاب ترتیب داده است که در ادامه مطالعه خواهید کرد.

ارزیابی دقیق وزارت نفت از مجموعه نمایشگاهی شهر آفتاب

تقدسی نژاد در این گفتگو اظهار داشت: جای بسی خوشحالی است که بعد از ۲۶ دوره برگزاری نمایشگاه نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی در مجموعه نمایشگاه بین المللی تهران در خیابان سئول برگزاری بیست و هفتمین دوره این رویداد نمایشگاهی در سایت نمایشگاهی شهر آفتاب برگزار خواهد شد. از ابتدای امسال که بنده مدیریت این مجموعه را بر عهده گرفتم با توجه به ظرفیت‌های شهر آفتاب، برگزاری چند نمایشگاه در این مجموعه نمایشگاهی را وعده داده بودم که اولین آنها نمایشگاه نفت بود. در همین زمینه مذاکراتی را از همان ابتدا با برگزارکنندگان محترم این نمایشگاه انجام دادیم. طی سه ماه گذشته ارزیابی دقیق وزارت نفت از مجموعه نمایشگاهی شهر آفتاب صورت گرفت و در انتها تفاهم نامه برگزاری بیست و هفتمین دوره نمایشگاه نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی در این سایت نمایشگاهی میان شرکت ملی نفت ایران و نمایشگاه بین المللی شهر آفتاب منعقد شد. برخلاف بسیاری از مجموعه‌ها، وزارت نفت ارزیابی دقیق و موشکافانه‌ای از نمایشگاه شهر آفتاب داشت. این وزارت نمایشگاه قبلی خود را در ظرفیت فعلی نمایشگاه شهر آفتاب جانمایی کرد. ساختمان تجارت جهانی را نیز جزو آورده‌های شهر آفتاب به حساب آورد.

برنامه های در دست اجرای شهر آفتاب

وی در ادامه به تشریح برنامه‌های نمایشگاه شهر آفتاب برای برگزاری این رویداد مهم پرداخت و گفت: از هفته آینده کلنگ احداث ۴ سالن نمایشگاهی در مجموعه شهر آفتاب، زده خواهد شد. ساختمان تجارت جهانی واقع در نمایشگاه شهر آفتاب را نیز تا پایان سال جاری آماده بهره برداری خواهیم کرد. برخی از دسترسی‌های شهر آفتاب نیز در گذشته دارای اشکالاتی بودند که در این زمینه نیز برای رفع این چالش‌ها قراردادهایی منعقد کرده‌ایم.

مدیرعامل نمایشگاه بین المللی شهر آفتاب در ادامه با بیان اینکه اولین‌ها همواره با سوالاتی همراه هستند، گفت: بازخوردهای مجموعه‌های نفتی کشور در خصوص برگزاری نمایشگاه نفت در شهر آفتاب بیشتر پرسش گرایانه بود. اما واکنش بیشتر مجموعه‌های نمایشگاهی با تعجب همراه بود. به عقیده من موضوع تفکیک دو بخش از یکدیگر مهم است. وزارت نفت بهره بردار واقعی نمایشگاه نفت است؛ آنچه که آنها به دنبال آنها بودند برگزاری یک نمایشگاه متفاوت بود. به نظر می‌رسد که ما دو ماه جدی کاری در شهر آفتاب داریم تا بتوانیم مجموعه را طبق تعهدات خود آماده کنیم.

تقدسی نژاد در پایان تاید کرد: مجموعه نمایشگاهی کشور نیز باید صبوری کند تا دو ماه وعده‌های ما سپری شود. ما ایمان داریم که با انجام اقدامات استاندارد و تحقق وعده‌ها یک نمایشگاه کاملاً متفاوت را رقم خواهیم زد.

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها