|
کدخبر: 84814

جابه‌جایی بیش از یک میلیون مسافر با مترو در روز ۲۲ بهمن

مدیر ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه گفت: امروز در چهل و یکمین سالگرد شکوهمند پیروزی انقلاب اسلامی ایران در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن و برگزاری مراسم چهلم سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، یک میلیون و ۶۳۵ هزار و ۲۸۱ نفر با متروی تهران جابه‌جا شدند.

گسترش‌نیوز: محسن محمدیان با اشاره به حضور باشکوه مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال گفت: متروی تهران از ابتدای صبح امروز با آمادگی کامل و با تلاش همکارانم در بخش‌های مختلف شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه؛ تمام توان خود را برای ارائه خدمات مطلوب به شرکت‌کنندگان در چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی به کار گرفته و بنا بر آمار به‌دست آمده از ابتدای صبح و آغاز خدمات رسانی تا پایان مراسم، یک میلیون و ۶۳۵هزارو ۲۸۱نفر با متروی تهران و حومه به صورت رایگان جابه‌جا شدند.

وی افزود: به منظور جابه‌جایی بهتر مسافران فاصله حرکت قطارهای مترو به خصوص در خط ۴ که ایستگاه‌های آن در مسیر راهپیمایی قرار داشتند، به ۲ دقیقه کاهش یافت.

بر اساس گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت بهره‌برداری راه آهن شهری تهران و حومه، گفتنی است، تعداد استفاده‌کنندگان از مترو برای شرکت در مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه امسال نسبت به سال گذشته افزایش چشمگیری داشت.

منبع: ایسنا

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها