|
کدخبر: 265339

وعده مهم رییسی در سفر به اصفهان / مشکل آب این استان برطرف می شود

رییس جمهور در بیست و پنجمین سفر استانی خود، به اصفهان سفر کرد.

سیاست وعده مهم رییسی در سفر به اصفهان / مشکل آب این استان برطرف می شود

رئیس جمهور برای برگزاری سفر استانی دولت مردمی به استان اصفهان، امروز ۲۶ خرداد وارد مرکز این استان شد.

در سفر رییس جمهور به استان اصفهان ۲۲ عضو هیات دولت وی را همراهی می کنند و به‌عنوان نماینده تام الاختیار وی، ضمن بازدید از طرح های در حال اجرا و نیمه تمام در شهرستان های مختلف استان برای رفع مسائل، مشکلات عمومی و سامان بخشی به دشواری ها و دغدغه های همگانی در قالب ضوابط و قوانین جاری پیگیری، مساعدت و اقدام می کنند.

گزارش لحظه به لحظه از سفر رییسی به استان اصفهان را در ادامه مطالعه خواهید کرد:

(این گزارش به روز می شود...)

۱۶:۳۰-رئیس جمهور از شرکت دانش‌بنیان صنایع هواپیماسازی ایران بازدید کرد

سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور در ادامه بازدیدهای میدانی در سفر استانی هیئت دولت به استان اصفهان، از بخش‌های مختلف شرکت دانش‌بنیان صنایع هواپیماسازی ایران (هسا) دیدن کرد.

این شرکت به عنوان اولین مرکز ساخت انواع پرنده بال ثابت و بالگردان تعیین و با در دستور قرار گرفتن برنامه ساخت هواپیمای مسافربری روند تکاملی خود را طی می‌کند.

عملیات تکمیل احداث شرکت صنایع هواپیماسازی ایران (هسا) پس از پیروزی انقلاب اسلامی از سال ۱۳۶۴ آغاز و همگام با انجام عملیات ساختمانی، در سال ۱۳۶۵ فعالیت‌های صنعتی نیز با شکل‌گیری و ظهور پروژه‌های مختلف و هواگردها آغاز شد.

۱۶:۱۵-بازدید رئیس‌جمهور از شرکت صنایع هواپیماسازی ایران

آیت‌الله رئیسی از بخش‌های مختلف شرکت دانش‌بنیان صنایع هواپیماسازی ایران (هسا) دیدن کرد و در جریان جزئیات فعالیت‌ها و تولیدات این شرکت قرار گرفت.

رییسی-بازدید

۱۶:۰۰-بازدید رئیسی از شهرک علمی تحقیقاتی استان اصفهان

رئیس‌جمهور از شهرک علمی و تحقیقاتی استان اصفهان به عنوان اولین سازمان موسس مراکز رشد و پارک‌های علم و فناوری در کشور دیدن کرد.

 

بازدید-رییسی

۱۲:۱۰-دیدار  رئیسی با مردم روستای قلعه بالا در حاشیه زاینده رود

رییسی در این دیدار گفت: مسئولان دولت مردمی به جای عبور از کنار مشکل، به قلب مشکلات می‌زنند تا آنها را رفع کنند. تهیه طرح جامع آب، مبتنی بر مدیریت عادلانه و اعطای حقوق مردم در این زمینه در دستور کار دولت است.

رئیس جمهور همچنین اظهار داشت: برخی پیشنهاد کردند که همزمان با روزهای پرآب زاینده‌رود به اصفهان سفر کنم، اما بنده گفتم اتفاقا در مقطع و زمانی که مسائل مردم حادتر است باید به این استان بروم و از نزدیک مشکلات مردم را ببینم و حرف‌هایشان را بشنوم.

سفر-رییسی-به-اصفهان۳

۱۱:۰۰-  حضور رئیس‌جمهور در حاشیه زاینده رود و گفت‌وگو با کشاورزان

سفر-رییسی-به-اصفهان-۱

۱۰:۲۰ -- وعده رییسی به کشاورزان در گفتگوی رو در رو با آنها

رئیسی در گفتگوی رو در رو با کشاورزان شرق اصفهان: تلاش می کنیم تا حدود زیادی مشکلات کشاورزان را کاهش دهیم و برای این موضوع برنامه هایی نیز در نظر گرفته شده است. موضوع آب با ارائه طرحی جامع که بتواند عادلانه و مبتنی بر قانون باشد قابل حل است تا هر فردی به حقوق قانونی خود برسد.

۱۰:۰۰-  بازدید هوایی رئیسی از رودخانه زاینده‌رود و تالاب گاوخونی

 حجت‌الاسلام رئیسی، رئیس‌جمهور که در بدو ورود به استان اصفهان، مهمترین مشکل استان را کم‌آبی عنوان کرده بود، در اولین بخش از برنامه‌های سفر به اصفهان، با بالگرد از بخش‌هایی از رودخانه زاینده‌رود و تالاب گاوخونی دیدن کرد.

۰۸:۵۰ - حضور رئیس جمهور در جمع کشاورزان شرق اصفهان

۰۸:۲۰ - رئیسی: دولت برای رفع مشکل آب اصفهان برنامه دارد

رئیس جمهور به محض ورود به اصفهان گفت: دولت برای رفع مشکل آب اصفهان برنامه دارد، اطمینان داریم با کمک مسئولان و مردم این مشکل برطرف خواهد شد. استان اصفهان استان کشاورزی، گردشگری، قطب صنعتی است و می‌تواند قطب علم و فناوری باشد، همچنین این استان نیروی انسانی کارآمدی دارد.

وی افزود: حل مشکل آب به نوعی از مدیریت نیاز دارد که مردم باید در آن همکاری داشته باشند، اعتباراتی نیز برای این امر در نظر گرفته شده است.

۸:۱۰ - رییس جمهور وارد اصفهان شد

آیت الله سید ابراهیم رییسی رییس جمهور و اعضای هیات دولت در بیست و پنجمین سفر استانی خود صبح پنجشنبه وارد اصفهان شدند.

حضور دولتمردان در بدو ورود به فرودگاه شهید بهشتی اصفهان با استقبال امام جمعه و نماینده ولی فقیه در استان، استاندار اصفهان و جمعی از مسوولان کشوری و لشکری همراه بود.

آیت الله سیدابراهیم رییسی در فرودگاه اصفهان در قالب یک سخنرانی اهداف، برنامه ها و طرح های اولویت دار سفر یک روزه به این استان را تشریح خواهد کرد.

سفر-رییسی-به-اصفهان

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها