|
کدخبر: 66331

اختصاصی گسترش‌نیوز:

آمیکو، تنها پرچمدار تجاری‌سازان در نمایشگاه کرمانشاه

در استان‌های همجوار کرمانشاه مانند ایلام و کردستان هم دفاتری به منظور خدمات‌دهی بیشتر تاسیس خواهد شد.

گسترش‌نیوز: نمایشگاه خودرو کرمانشاه در شرایطی برگزار شد که بسیاری از خودروسازان به دلیل افت تولید و تاثیرپذیری از تحریم‌ها نتوانستند در این نمایشگاه حاضر شوند. این در حالی است که خودروسازی آمیکو به ارائه محصولات خود در این نمایشگاه پرداخته و جزو معدود خودروسازان موفقی است که توانسته در این نمایشگاه شرکت کند. در زمینه اهداف حضور این خودروساز در نمایشگاه کرمانشاه و برنامه‌های آنها برای توسعه فعالیت آمیکو در غرب کشور با وحید محمدی، مدیر فروش آمیکو و مسعود مکری، نماینده کرمانشاه آمیکو و آمنه رمضانیان، مدیرعامل شرکت تعاونی توزیعی کارکنان آمیکو گفتگو کرده‌ایم که در ادامه از نظرتان می‌گذرد.

amiko2.jpeg

آمیکو هست و ادامه می‌دهد

وحید محمدی در خصوص حضور شرکت آمیکو در نمایشگاه قطعات و خودرو کرمانشاه به روزنامه دنیای خودرو گفت: «گرچه آمیکو در این دوره از نمایشگاه در سطح نمایندگی حضور داشته اما شرکت، پشتیبانی لازم را از نمایندگی کرمانشاه به عمل آورده است». مدیر فروش شرکت آمیکو درخصوص هدف این خودروسازی از حضور در نمایشگاه خودرو کرمانشاه اظهار داشت: «شرکت با حضور خود در این نمایشگاه اعلام می‌کند که آمیکو هست و ادامه می‌دهد». وی همچنین افزود: «هدف از ورود به نمایشگاه‌ها به طور معمول این است که خودروسازان اعلام حضور کنند، محصولات خود را ارائه و برنامه‌های فروش خود را اعلام کنند. مهم‌ترین هدف از شرکت در چنین نمایشگاه‌هایی، معرفی محصول است».

پوشش کامل بازار تا دو ماه آینده

محمدی درخصوص محصولات آمیکو در این نمایشگاه گفت: «نمایشگاه کرمانشاه میزبان پیکاپ آسنا، کامیونت M5.2 و کشنده 2640 خواهد بود». درحال‎حاضر برای محصولات دیزل در نمایشگاه کرمانشاه برنامه فروش داریم و به معرفی محصولات خواهیم پرداخت». مدیر فروش آمیکو در ادامه افزود: «طی دو ماه آینده توانایی پوشش کامل نیاز بازار و تامین سازمان‌های دولتی را خواهیم داشت».

افزایش داخلی‌سازی آسنا تا 21 درصد

آمیکو در نمایشگاه توسعه ساخت داخل از برنامه این شرکت به‎منظور افزایش سطح داخلی‌سازی محصولات خود خبر داده بود. مدیر فروش این شرکت درخصوص تاثیر چنین نمایشگاه‌هایی روی اهداف آمیکو گفت: «این نمایشگاه اولین نمایشگاه در سال 98 است که فضای معرفی محصول را در اختیار ما قرار می‌دهد. درحال‎حاضر 19 ماه از تحریم‌ها می‌گذرد و با توجه به فشاری که طی این مدت به خودروسازان وارد شده است، بسیاری از این تولیدکنندگان به داخلی‌سازی روی آورده‌اند تا بتوانند از این بحران عبور کنند». وی افزود: «با توجه به این‎که آمیکو یک شرکت کاملا خصوصی است این جریانات روند سریع‌تری به خود گرفتند. بنابراین پروژه‌هایی که برای انجام کارهای تحقیقاتی، یک‎سال یا بیشتر زمان احتیاج داشتند، طی ۶ ماه به نتیجه رسیدند. طی یک ماه آینده پیکاپ آسنا با ۲۱ درصد داخلی‌سازی درصد به بازار می‌آید».

تاسیس نمایندگی های جدید در استان‌های ایلام و کردستان

نمایندگی آمیکو در کرمانشاه دی‎ماه سال گذشته نیز میزبان رویداد باشگاه مشتریان این شرکت بود و در این گردهمایی اعلام کرد به‎زودی ارائه خدمات به خودروهای سنگین این شرکت را هم فراهم خواهد کرد. محمدی درخصوص وضعیت فعلی این نمایندگی گفت: «نمایندگی کرمانشاه درحال‎حاضر به ارائه خدمات برای خودروهای سنگین و سبک می‌پردازد که شامل پیکاپ و دیگر محصولات تجاری آمیکو می‌شود». وی در زمینه دیگر برنامه‌های نمایندگی غرب آمیکو اظهار داشت: «نمایندگی کرمانشاه در نظر دارد در استان‌های همجوار مانند ایلام و کردستان هم دفاتری را به منظور خدمات‌دهی بیشتر تاسیس کند».

حضور پررنگ آمیکو در نمایشگاه کرمانشاه

نماینده غرب کشور آمیکو نیز درخصوص حضور شرکت‌های خودرویی در این نمایشگاه گفت: «در این دوره از نمایشگاه خودرو کرمانشاه شرکت‌هایی مانند آمیکو، مدیران‌خودرو، نیروخودرو آسیا، پرشیاخودرو و کرمان‎موتور حضور دارند و به ارائه محصولات خود پرداخته‌اند». مسعود مکری در ادامه با اشاره به حضور پررنگ این خودروسازی در نمایشگاه کرمانشاه بیان کرد: «سال جاری با توجه به مسائلی که در بازار خودرو پیش آمد، بسیاری از خودروسازان امکان حضور در نمایشگاه را نداشتند. بااین‌حال آمیکو با برخورداری از زیرساختی مناسب و پتانسیل خوبی که برای داخلی‌سازی قطعات در نظر گرفته، توانسته است در شرایط تحریم هم محصولات خود را عرضه کند و حضور پررنگی را در این نمایشگاه رقم بزند»

50 درصد اقساط برای محصولات آمیکو

وی با بیان این‎که آمیکو در این نمایشگاه محصولاتی مانند کشنده 2640، کامیونت 5.2 و پیکاپ آسنا را به نمایش گذاشته است گفت: «آمیکو در نمایشگاه کرمانشاه به معرفی کارفود، محصول جدید خود پرداخته است. این محصول، خودرویی است که به منظور توزیع غذای گرم در سراسر کشور طراحی شده است». مکری در خصوص شرایط فروش آمیکو بیان کرد: «آمیکو فروش ویژه‌ای را برای محصولات خود در نظر گرفته که بر اساس آن 50 درصد از قیمت تمام محصولات این شرکت طی اقساط سه‎ساله دریافت می‌شود».

سرمایه 100 میلیارد ریالی برای نمایندگی‌های جدید آمیکو

نماینده آمیکو در کرمانشاه اظهار داشت: «با توجه به آن‎که محصولات آمیکو در شهرهای غربی کشور مورد استقبال قرار گرفته است، نمایندگی غرب آمیکو در نظر دارد به منظور رفاه مشتریان این شرکت، دو نمایندگی دیگر را به عنوان زیرمجموعه کرمانشاه در استان‌های ایلام و کردستان راه‌اندازی کند».

وی در خصوص اشتغال‌زایی این دو نمایندگی گفت: «در فاز نخست، در هر یک از این نمایندگی‌ها 25 نفر مشغول به کار خواهند شد و هرکدام با سرمایه‌ای بالغ‌بر یک‎صد میلیارد ریال از منابع شخصی راه‌اندازی خواهند شد».

فروش 50 دستگاهی آسنا به سازمان‌های دولتی

مکری در ادامه با اشاره به ممنوعیت واردات پیکا‌پ‌های هایلوکس و عدم حضور سایر پیکاپ‌ها در بازار کشور گفت: «در سال جاری توانستیم نیاز ارگان‌ها به پیکاپ را تامین کنیم و سهم به‎سزایی از این بازار را در اختیار بگیریم. بیشترین فروش این خودرو به شرکت‌هایی مانند اداره برق، توزیع نیروی برق، محیط‌زیست و شرکت نفت و گاز مربوط می‌شود که تقریبا به 50 دستگاه می‌رسند و خدمات آن‎ها هم به‎طور ویژه در محل انجام می‌شود».

بازتوسعه و پیشرفت آمیکو

همچنین مدیرعامل شرکت تعاونی توزیعی کارکنان آمیکو نیز در تشریح عملکرد آمیکو گفت: «گروه صنعتی آمیکو یکی از بزرگ‌ترین هلدینگ‌های بخش خصوصی کشور و یادگار بنیان‌گذار فقید گروه؛ استاد بزرگ تقی تقی‌زاده است. اگرچه درگذشت ایشان شوک بزرگی بر بدنه صنعت خودروسازی کشور وارد کرد اما در مدت‌زمان اندکی جانشینان شایسته ایشان با ترکیب جدید تیم مدیریت اثبات کردند که می‌توانند خون تازه‌ای در رگ‌های این غول خودروساز خصوصی کشور جاری کنند و نتایج درخشان راهبرد جدید گروه صنعتی آمیکو ان‎شاءالله در آینده نزدیک نمود پیدا خواهد کرد».

آمنه رمضانیان در ادامه افزود: «کارنامه موفق این تیم شتاب‌دهنده در بازتوسعه و پیشرفت آمیکو گواه صحت عملکرد آنها خواهد بود؛ چراکه راهبرد ما از بستر عملیاتی شرکت استخراج شده، نقاط ضعف‎وقوت به دقت شناسایی شده و با فرصت‌های رشد و تهدیدات تحریمی مطابقت پیدا کرده و از برآیند آن، برنامه بازتوسعه آمیکو بیرون آمده است. برای هر برنامه نیز پروژه‌های متعدد تعریف شده که تدبیر، نظارت و کنترل بر فرایندها را دوچندان کرده و امکان اندازه‌گیری نتایج و خروجی عملکرد بیش‌ازپیش فراهم شده است». وی اظهار داشت: «مدیریت ذی‎نفعان این گروه صنعتی با هدف افزایش میزان رضایت مشتریان ما در دستور کار قرار گرفته و ایده‌های خلاقانه و امکان‌سنجی‎شده نیز دوران درخشانی را نوید می‌دهد. بر این اساس، کشف فرصت‌های صادراتی در محور گسترش فعالیت‌های شرکت قرار گرفته و عزم ما به پیشرفت راسخ است». وی در پایان اظهار امیدواری کرد که در این مسیر با حمایت یکایک اعضای خانواده بزرگ آمیکو، گام بلندی در تعالی سازمانی این گروه صنعتی برداشته شود.

  • سحر ملکی ارسالی در

    این آقا کارمند ساده شیر بیستون بود خونش توی محله ظفر پایین ترین محله کرمانشاه بود و خانومش کارمند خانه بهداشت شهرستان هرسین الان به این دبدبه و کپکپه رسیده از کجا الله اعلم رانت دزدی قاچاقی دستش با برادران قاچاقچی یکیه هر چه که هست نشانه نبود عدالت اجتماعی نبود قانون نبود اخلاق وجود پارتی بازی در یک کشور رو نشون میده این یه نمونه کوچیک هست از خیلی ها که این شکلی و یک شبه با حق مردم از زمین بلند میشن

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها