|
کدخبر: 326400

خبری که مثل بمب ترکید / نات کوین بازار ارز دیجیتال را شگفت زده کرد

نات کوین یک میم کوین مبتنی بر شبکه تن است که کار خود را به عنوان یک بازی رایگان و در اصل به عنوان «هیچ‌چیز»، در اواسط نوامبر ۲۰۲۳ آغاز کرد.

اقتصاد خبری که مثل بمب ترکید / نات کوین بازار ارز دیجیتال را شگفت زده کرد

با توجه به اطلاعات جدید منتشرشده در کانال تلگرامی نات کوین (Notcoin)، این ارز دیجیتال در حال آماده شدن برای لیست شدن در صرافی‌ها است.

به گفته تیم نات کوین، کاربران صرافی اوکی‌ایکس (OKX) می‌توانند از ساعت ۶:۰۰ صبح (UTC) روز ۱۳ می ۲۰۲۴، با استیک کردن تن کوین (TON)، توکن جدید NOT را استخراج و دریافت کنند.

این دوره استیکینگ تا ۱۶ می ۲۰۲۴ ادامه خواهد داشت و پس از آن، کاربران می‌توانند توکن‌های NOT خود را معامله کنند. بر اساس بیانیه منتشرشده، حداکثر تعداد تن کوین برای استیکینگ توسط هر نفر، ۴ هزار TON در نظر گرفته شده است.

علاوه بر این، تیم نات کوین با انتشار پست تلگرامی دیگری اعلام کرده که ارز دیجیتال NOT در تاریخ ۱۶ می ۲۰۲۴، در صرافی بای‌بیت (BYBIT) نیز لیست خواهد شد.

لازم به ذکر است که صفحه ارز دیجیتال NOT نیز به تازگی به سایت کوین مارکت کپ اضافه شده است.

نات کوین یک میم کوین مبتنی بر شبکه تن است که کار خود را به عنوان یک بازی رایگان و در اصل به عنوان «هیچ‌چیز»، در اواسط نوامبر ۲۰۲۳ آغاز کرد.

با این حال، توانست توجه کاربران را به خود جلب کند و در یک دوره سه ماهه قبل از پایان ضرب توکن از طریق ربات تلگرامی آن، بیش ۳۵ میلیون بازیکن داشت. این رقم معادل ۰٫۴۴ درصد از جمعیت جهان است که محبوبیت بالای این پروژه را نشان می‌دهد.

این خبر صرفاً جنبه اطلاع‌رسانی دارد و به معنی توصیه به خرید و فروش ارز خاصی نیست. وظیفه تحقیق و بررسی درباره اعتبار ارزها بر عهده کاربران گرامی است.

نات-کوین

طبق آمارهای خود بازی، مجموع موجودی یا بالانس کل بازیکنان نات کوین هم‌اکنون حدود ۱۴٬۳۸۲میلیارد است. اگر این عدد را نماینده عرضه درگردش نات کوین برای آینده در نظر بگیریم، با حداکثر قیمت ۰.۰۰۰۰۰۱ دلاری که برخی کاربران پیش‌بینی می‌کنند، ارزش بازار این میم کوین نهایتاً حدود ۱۴میلیون دلار خواهد بود که عدد زیادی نیست.

هر یک میلیون نات کوین کمتر از ۱۰ دلار

این پیش‌بینی ارزش بیشتری برای نات کوین در نظر گرفته است. در چنین شرایطی هر واحد NOT کمتر از ۰.۰۰۰۰۱ دلار ارزش خواهد داشت و ارزش بازار این توکن نیز طبق چیزی که در بخش قبلی فرض کردیم، حداکثر نزدیک ۱۴۳میلیون دلار خواهد بود که برای چنین پروژه‌ای دور از ذهن نیست.

هر یک میلیون نات کوین کمتر از ۵۰ دلار

در شرایطی که هر یک میلیون نات کوین کمتر از ۵۰ دلار باشد، هر واحد NOT باید زیر ۰.۰۰۰۰۵ دلار خریدوفروش شود. این یعنی ارزش بازار این میم کوین می‌تواند نهایتاً حدود ۷۱۹میلیون دلار باشد. برای مقایسه می‌توان گفت ارزش بازار میم کوین محبوب شبکه سولانا، یعنی بونک (BONK) هم‌اکنون ۶۹۸میلیون دلار است.

هر یک میلیون نات کوین بیشتر از ۵۰ دلار

اینکه هر یک میلیون نات کوین بیش از ۵۰ دلار ارزش‌گذاری شود، یعنی ارزش بازار این میم کوین می‌تواند بالای ۷۱۹میلیون دلار باشد که اگر نگوییم غیرممکن است، باید گفت طبیعتاً سخت‌تر از گزینه‌های قبلی به نظر می‌رسد.

پیش‌بینی قیمت یک و ۰.۱ دلاری برای نات کوین

درمورد پیش‌بینی قیمت‌های فضایی مثل «هر نات کوین یک دلار» یا حتی «هر نات کوین ۰.۱ دلار» هم که نیازی به توضیح نیست. با توجه به جمعیت بسیار زیاد افرادی که در این بازی فعال بوده‌اند و حالا انتظار دریافت پاداش دارند، شاهد این قیمت‌های عجیب‌وغریب نخواهیم بود. ضمناً اگر قیمت هر یک واحد نات کوین در آینده ۰.۱ دلار باشد و عدد ۱۴٬۳۸۲میلیارد توکن را برای عرضه در گردش فرض کنیم، ارزش بازار این ارز دیجیتال باید ۱.۴۳تریلیون دلار باشد که تقریباً برابر ارزش کل بازار ارزهای دیجیتال است!

پیش‌بینی دقیق قیمت نات کوین، با توجه به حجم کم اطلاعاتی که درباره این بازی و سرمایه‌گذاری‌های انجام‌شده رو خود پروژه در دسترس است، فعلاً شدنی نیست. بنابراین، اگر بی‌صبرانه منتظر این هستید که ببینید موجودی شما در نات کوین در آینده چه ارزشی پیدا خواهد کرد و چه پاداشی از فعالیت خود در این بازی دریافت خواهید کرد، باید کمی بیشتر صبر کنید.

منبع: رمزارزنیوز
  • مهدی ارسالی در

    تعداد کل سکه ها 100 میلیارد واحد است و ا گر قیمت به 0.1 دلار برسه مارکت کپ نات می شه 10 میلیارد دلار!

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها